Sunday, June 01, 2014

SEPHORA Tales




אם יש מישהי אחת בקהל ששומעת את השם הזה וחוטמה לא מתמלא בניחוח של חו"ל ובעצמותיה מתגבש דחף בלתי נשלט לעלות למטוס הראשון שתקום עכשיו או FOREVER HOLD HER PEACE!

רשת הקוסמטיקה הענקית SEPHORA מרטיטה את ליבנו כל פעם מחדש עם המותגים המגרים, המבחר העצום, המבצעים, ההפתעות והקיטים המדהימים שיש לה להציע.
כולנו יודעת כי שיטוט קצר בחנות (הפיזית ו/או האינטרנטית) מעלה את הדחף לרכוש מכל הבא ליד! 

האתר הרשמי (www.sephora.com) הוא האתר האמריקאי של החברה, אך למרבה ההפתעה, החברה אינה אמריקאית ביסודה.
































הרשו לי לקחת אתכם לטיול קצר בנבכי ההיסטוריה הספוראית...
השם "SEPHORA" מגיע מהשפה היוונית בה המילה "sephos" משמעותה "יופי", יופי באמת!
אך אפתיע ואומר שזו לא זו הסיבה היחידה לשם הייחודי. סקרנים? המשיכו לקרוא.



מי הייתה האישה היפה ביותר על פני האדמה לפני התנ"ך?
לא, לא השתגעתי ואין לי מחר מבחן שחסרות לי אליו תשובות :) 
מי שעשתה 5 יחידות תנ"ך תדע לענות בשבריר שניה (קבלי ח"ח) ומי שלא, נסלח לה. אבל רק הפעם כן? :)

נחזור כמה שנים לפני הספירה בהן למשה רבינו הייתה אישה יפה בשם ציפורה. (Zipporah)
RINGS A BELL?
ובכן, השם Zipporah בשפה היוונית נֶהְגֶה כ - Sephora. נכון - ספורה שלנו הייתה פעם ציפורה!
מכאן חדשות מרעישות לכל מי שקורא לספורה ציפורה - לא טעיתם בהרבה. 
תודו שלא ידעתם :) (גם אם כן, זה יגרום לי להרגיש ממש מרוצה מעצמי :))

הרשת נוסדה בפריז, צרפת בשנת 1970 - מכאן שהרשת הינה צרפתית למופת - mon chéri!
אפתיע בשנית ואציין כי לפני לא הרבה שנים בעלות החברה עברה ל- Louis Vuitton ו- Moet Hennessy.

במהלך שלושת העשורים האחרונים הרשת התרחבה מאדמת אירופה היישר לפאתי היבשת האהובה - צפון אמריקה.
בשנת 1998 פתחה ספורה את הסניף הראשון שלה בארה"ב בעיר ניו יורק, שם גדלה והפכה להיות מה שהיא היום, מעצמת ענק עולמית בתחום היופי.
כיום, ספורה נוכחת במעל כ-30 מדינות ברחבי העולם וקיימים לה מעל 1700 סניפים. 

כיאה לחברה בסדר גודל כזה, ספורה יצאה עם ליין מוצרים משלה אשר כוללים מוצרי איפור, אקססוריז שונים, טיפוח פנים, שיער, ציפורניים ועוד.
כל זאת במחירים נמוכים יחסית בדר"כ (דגש על בדרך בכלל!) לעומת שאר המותגים המוצעים למכירה ברשת.

חשוב להדגיש כי האתר של ספורה לא שולח ישירות לארץ. ניתן לשלוח לכתובות אמריקאיות (משפחה, חברים וכו') או להעזר בשירותיה של חברת שילוח. 
התשלום באתר מתאפשר עם כרטיס אשראי ישראלי.

בפוסט זה אביא מס' דוגמאות למוצרים של מותג הבית במחירים שווים לכל נפש אשר יעשו לכולם חם לב, שמח בכיס ומעל הכל צבעוני בחיים! 

SHALL WE?

אתחיל באהוב עליי מכולם: 



Rouge Cream Lipstick


באחד השיטוטים האחרונים שלי באתר של ספורה עיניי קלטו את המוצר הזה, לא יכלתי להתעלם מכמות הביקורות האוהדות והמהללות שהיו באתר לגביו.
כתלמידה טובה התחלתי לשוטט ברחבי הרשת בחיפוש אחר סווצ'ים מרנינים שיגרמו להזלת ריר.
לאחר חפירה ממושכת של כשעה עיניי צדו את הגוון הבא: 1st Night 13 - true warm rose
הגוון הוא ורוד עם תת גוון חם, ז"א שהוא על גבול הורוד-אדום במינון הנכון - לא ורוד מדיי וגם לא אדום. יאמי :)
האריזה מאוד נוחה ויפה, אינה כבדה והשפתון מסתובב במהירות ללא עכבות.
למרות שהאריזה מעט זולה, כאמור פלסטיק שחור, זה לא נראה איכות זולה (ע"ע שפתוני ביוטיקר ושות') אלא להפך. 
הגימור מאט והסמל של ספורה בתחתית בהחלט קנה אותי, הרי ידוע שאני סאקרית של אריזות...

ועכשיו לליבו של עניין - איכות המוצר.
אתחיל ואומר שציפיתי למוצר חביב עם גוון קיצי שאוכל לזרוק בתיק כדי שאוכל לחדש במשך היום.
שמחה לומר שהתבדתי לחלוטין. מהרגע שהשפתון נגע בשפתיי הענוגות הבנתי שמתפתח פה סיפור אהבה.
הוא נמרח בצורה פחות חמאתית משפתונים במרקם SHEER מה שסימן לי שהוא הולך להיות עמיד, המרקם הוא קרמי ולחותי, הצבע היה אטום לחלוטין (!) ולשמחתי לא היה לו ריח מוזר מכל סוג שהוא.
העמידות שלו הייתה נפלאה !!! השפתון סיפק צבע אטום, ושרד כמעט 9 שעות שלמות שכללו בליסה בלתי פוסקת ושתיה בנדיבות. המפתיע מכל הוא שלא נצפה יובש בשפתיים בתום היום והכי חשוב - דהה בחינניות.


בסוף היום לא האמנתי שזה עלה לי רק 12.5$ וישר זפזפתי באתר בעודי זוממת על גוונים נוספים...
אין לי מה להוסיף מעבר לזה שזו בחירה מס' 1 שלי של המותג ואני ממליצה בחום רב עד לוהט.

גזר הדין:


מחיר: 12.5$, לחצו כאן לקבלת קישור למוצר באתר
המוצר מכיל 4.1 גרם
ארץ ייצור: צרפת


הלאה.
מה יש לנו פה?


Sol de Rio" Bronzing Powder -  Limited Edition"


הדבר המהמם הזה יצא לא מזמן בקולקצית הקיץ של 2014 לבית ספורה במהדורה מוגבלת.
מהסתכלות ראשונית אני חושבת שהוא יכול להספיק לשנים רבות בהם גם הילדים, נכדים והנינים שלי יוכלו להנות ממנו :)
זהו הברונזר הכי ענק שיש לי! האמת שאני לא יודעת כמה זה פרקטי לשים כ"כ הרבה חומר במוצר אחד...

אני מודה שברוב עוונותיי הזמנתי את המוצר בעיקר בגלל העיצוב ששבה את ליבי, גם חיצונית וגם פנימית. הרייטינג שלו באתר רק הוסיף שמן למדורה שבערה בקרבי והחלטתי לאמץ אותו לחיקי, אני מאושרת להודיע שאני לא מצטערת לרגע!
הצבע שלו מושלם (!) אין בו טיפת כתמתמיות, הוא חום לגמרי. חשוב לי לציין שאני מתעבת ברונזרים כתומים, אומפה לומפה לא בבית ספרנו!

הברונזר יתאים לבנות עם עור בהיר עד מדיום אך לא לבנות כהות כיוון שפשוט לא יראו אותו עליהן.
הוא לא כתמי בכלל, יש לו פורמולה יוצאת מן הכלל שמתקבלת כמו קטיפה על העור... חלומי!
יש לו ריח מבושם קלות שמאוד נעם לי למרות שאני פחות מתחברת למוצרי איפור מבושמים.
אין לו טיפת שימר והוא מאט לחלוטין, מה שגרם לי לרצות אותו עוד יותר, כיוון שאני לא מחובבי הברונזרים השימריים. כאשר אני מעזה לנסות אני מוצאת את עצמי עמוסת נצנצים בלתי ברורים שמסגירים אותי כפליטת אולמי "בון בון". BIG NO NO!

ולענייננו, הפיגמנט מעולה והפורמולה לא מתפוררת בהנחה מה שהפך אותו לאחד הברונזרים האהובים עליי בזמן קצר כ"כ. וההטבעה של ספורה! או ההטבעה.........


למי שתהתה למה נפלתי שדודה לרגליו, ככה הוא נראה כאשר הוא סגור:




שלא תגידו שהוא לא יפה!

אממה, ישנם 2 דברים שהפריעו לי בו וגרמו לי להוריד לו קצת בהערכתי:
1. הוא ענק. ממש ענק. ברמה שממש לא נוח לשאת אותו בנסיעות, עקב כך הוא יהיה בעונש תמידי בבית.
2. הוא מאוד עדין והנפילה הכי קטנה שלו תביא לריסוק מידיי. אני חושבת שזה קשור לזה שהמרקם הוא קטיפתי מה שהופך את המוצר לרך ורגיש.
גזר הדין:


לחצו כאן לקבלת קישור למוצר באתר
שימו לב, המוצר לא נמצא כרגע במלאי אך מתחדש על בסיס יומי, שווה לעקוב
המוצר מכיל 25 גרם (!)
ארץ ייצור: איטליה

מכאן נעבור למוצרי הפנים שיצא לי להתנסות בהם:

מימין: 
MicroSmooth Baked Blush Duo
 MicroSmooth Baked Sculpting Contour Trio 
Double Contouring Cream Blush



MicroSmooth Baked Blush Duo



זהו סומק אפוי, שימרי, אשר מורכב ומחולק ל2 צבעים, אחד בהיר יותר והשני כהה יותר.  
אפשר להשתמש בכל גוון בנפרד, או ליצור שילוב מעניין בין השניים.
בסדרה קיימת קשת שלמה של גוונים לבחירה, החל מקורל לעד לצבע חום-שזיפי, כמה טוב לדעת שיש מי חושב עלינו בספורה... ;)
אני בחרתי בגוון 01 Tangerine Tease שהוא גוון מאוד מעניין ששמי רשום עליו באותיות קידוש לבנה כחובבת פיץ' מושבעת! 
הוא נע בין כתום חמים למנדרינה. השילוב ביניהם יוצר כתום-פיץ' שימרי מאוד יפה ומחמיא!
הפיגמנט נפלא ואפשר לבנות את הצבע מהנחה קלילה ועד לחזקה ועוצמתית למי שרוצה.
הסומק מומלץ למי שאינה חוששת משימר.
בעלת נקבוביות פעורות או פגמים כאלו ואחרים באזור הלחיים תדלג כיוון שהוא יכול לגרום להבלטה לא מומלצת.
אם את שייכת לקבוצת הבנות הזו - כדאי לך להשאר בגזרת הסמקים בגימור מאט.

האריזה הינה מפלסטיק ומזכירה מאוד את זו של מאק. בהחלט לא נראה צ'יפ וניכר שמדובר במוצר איכותי למדיי!
למרות הכל, הוא לא מקבל את כל אהבתי כיוון שהוא לא יכול להתאים לכל אחת (ראו סייגים למעלה) מה שהופך אותו לטוב לאוכלוסיה מסויימת... 
גזר הדין:



מחיר: 17$, לחצו כאן לקבלת קישור למוצר באתר
המוצר מכיל 3.5 גרם
ארץ ייצור: איטליה


 MicroSmooth Baked Sculpting Contour Trio 



אז מקווה שכולכם כבר ראיתם את הספויילר שלי על ה-סומק שלי בזמן האחרון שהוא כאמור ה MicroSmooth Baked Sculpting Contour Trio בגוון Sweet.
במוצר הזה ספורה כיוונו ל1 שהוא בעצם 3: סומק, ברונזר והיילייטר. הרעיון מאוד נחמד וכל גוון כשלעצמו יפה ומחמיא.
כיוון שאני עצלה מטבעי, אני עושה ממנו מיקס במקום להשתמש בכל אחד לייעודו ויוצא לי שילוב מקסים שביחד יוצר את אחד הסמקים הכי יפים שיש לי.
הפורמולה מעט מתפוררת כאשר מנסים לתפוס את החומר עם המברשת, אבל לא משהו שגורם ללכלוך בלתי רצוי.
הוא מאוד פיגמנטי, שימרי עדין גרוס דק שנותן גלואו מושלם ומחמיא. גם כאן לא הייתי ממליצה לבנות עם עור פנים מעט בעייתי לקחת אותו כיוון שיש לו נטייה להדגיש inperfections.

בעיה נוספת שיש לי איתו היא שהוא לא ממש עמיד אלא אם מקבעים עם ספריי לקיבוע איפור.
יום אחד שהנחתי אותו ללא הספריי הוא התנדף לאחר 3-4 שעות לעומת יום שהשתמשתי בספריי קיבוע, והוא נשאר במקומו עד סוף היום.

אך למרות כל זאת, הוא הפייבוריט שלי בגלל הגוון המקסים שהוא יוצר משילוב של השלושה, לא יכולה לעמוד בפניו! 
גזר הדין:



מחיר: 21$, לחצו כאן לקבלת קישור למוצר באתר
המוצר מכיל 7 גרם
ארץ ייצור: איטליה


Double Contouring Cream Blush



כנראה שגם ספורה נכנעו לטרנד העולמי והחלו לייצר סמקי קרם.
ובכן, לא מדובר בקרם של ממש... המרקם הוא CREAM TO POWDER שזה בדיוק המרקם האהוב עליי בסמקי קרם. 
מה זה אומר? המוצר אינו אבקתי לחלוטין וגם לא קרמי. הוא נמצא איפה שהוא באמצע. 
המריחה מרגישה כקרמית לחלוטין אך במגע עם העור החומר מפתח תכונות של אבקה. הוא נמרח בקלות, קל לטשטש אותו והוא דיי קטיפתי, אפשר לומר שהוא מתמסר לעור ויוצר איתו ביחד את הגוון המחמיא שנראה מאוד טבעי עליו.
הבניה של הפיגמנט מאוד נוחה - הנחה מאוד קלילה תביא למראה טבעי לעומת כבדה שיכולה להביא למראה עם נוכחות, הכל תלוי במה שרוצים להשיג, העיקר שזה בר השגה.
המוצר גדוש בפיגמנט והוא נראה נפלא על העור, אם לא יותר טוב מאשר בקופסא... (וזה מאוד קשה!)
אני בחרתי בגוון Coral Flush (סאקרית של קורלים כבר אמרנו.....?) 

התיאור המדוייק של הגוון הוא ורוד קורלי עם שימר זהוב. הוא אכן שימרי מעט אבל זה לא מאוד מורגש.
הוא נותן הארה יפה ועדינה שבאה ביחד עם צבע קורלי משגע! בצירוף מחיר מצחיק שכזה, אי אפשר לבקש יותר מבחינתי. אני מוצאת את עצמי מושיטה אליו יד כל יום.
חובבות ה - OGRASM של נארס בהחלט ישמחו לאמץ אותו לחיקם. (ואני ביניהם :))

לינק לסווץ' מהרשת

גזר הדין:



מחיר: 16$, לחצו כאן לקבלת קישור למוצר באתר
המוצר מכיל 6 גרם
ארץ ייצור: קנדה


וכעת למוצר שכולם חיכו לו:

Bronzed & Blushing Face Palette - Limited Edition



הפלטה הזו יצאה בקולקצית הקיץ של ספורה יחד עם הברונזר Sol Del Rio המטריף חושים ששוחחנו עליו לא מזמן.

כפי שניתן לראות, הפלטה מכילה 3 צבעים:

משמאל:
Los Cabos - הברונזר שבחבורה. חום עדין בעל תת גוון חם עם פיגמנט נאה. שמחה לומר שאחרי בדיקה מעמיקה הוא כמעט דיופ מושלם ל - LAGUNA של נארס האהוב עליי עד מאוד, אבל פחות פיגמנטי ממנו.
Blushing Pink - צבע ורוד בהיר - בובתי, טוב לתת זריקות של צבע שמקפיצות כל איפור, אבל לא מתאימות לכל אחת לדעתי.
Coral Punch - ורוד אדום טרופי, נראה כמו משקה פונץ' טעים ומרענן לקיץ :) המהמם בחבורה!

באופן כללי אני חייבת לומר שלא ממש התרשמתי מהפיגמנט באופן כללי.
למרות שהם לא גיריים והמרקם חמאתי יחסית ונוח לעבודה, צריך להעמיס כמה שכבות כדי להשיג פיגמנט ברמה שאני אוהבת וזה קצת הפריע לי. אין מה להשוות לסמקים של נארס, מאק או קאט וון די לדוגמא.

אני לא יודעת מה עבר לספורה בראש, אבל חסר לי היילייטר בפלטה!
אני לא מבינה את הבחירה לשים כאן 2 סמקים שאחד יכול להיות לא מתאים בעליל לקבוצת בנות מסויימת.
במקום הייתי בונה 2 פלטות שונות: אחת לטון בהיר של עור והשניה לכהה. בתוכם הייתי מאחסנת סומק, ברונזר והיילייטר בגוונים שונים. 

לדעתי זה קצת פספוס, לצערי הפלטה כנראה לא תהיה לי שימושית במיוחד כפי שציפיתי.
סביר להניח שאקח אותה איתי לטיולים כיוון שהיא קטנה, קלה, יש לה מראה יחסית גדולה והיא מכילה סומק וברונזר בגוונים אהובים יחסית, אך יחד עם זאת סביר להניח שהיא לא תהיה בחירתי הראשונה כיוון שיש לי אופציות נוספות טובות הרבה יותר.
שורה תחתונה, שווה את ה15$ אבל לא מעבר לזה.
קשה להתעלם מהעובדה שכל המוצרים האהובים מיוצרים במדינות אירופה או צפון אמריקה, כאשר הפלטה הזו מיוצרת בסין. אי אפשר לומר שזה לא מורגש...



גזר הדין:




מחיר: 15$, לחצו כאן לקבלת קישור למוצר באתר
המוצר מכיל 3 גרם 3x 
ארץ ייצור: סין



תם ונשלם מסעי ברחובות ספורה, מקווה שנהנתן!
אשמח לתגובה - מה המוצר הבא אותו הייתן רוצות לנסות ממותג ספורה?


*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד









10 comments:

  1. Replies
    1. הגרסא החדשה לשיפודי ציפורה ;)

      Delete
  2. טלי, אחד הבלוגים היותר אינטליגנטיים ויסודיים שיצא לי לקרוא. חוץ מזה שהאתר זועק כולו אסתטיקה משובחת. תענוג!!!

    ReplyDelete
  3. היי טלי, פוסט קייצי וכייפי. למשהו לא הצלחתי למצוא את הברונז באתר של ספורה האמריקאי? אפשר לינק אולי?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ברוכה הבאה!!
      "כפי שרשמתי לגבי הברונזר: "שימו לב, המוצר לא נמצא כרגע במלאי אך מתחדש על בסיס יומי, שווה לעקוב
      כאשר אראה שהוא במלאי, אעדכן בעמוד הפייס שלי בשמחה :)

      Delete
  4. אהבתי! כמו תמיד כיף לקרוא וללמוד ממך, עשית לי חשק לעוד כמה דברים של המותג… שאפו :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה נאווש! כיף לראות אותך כאן כרגיל! :)

      Delete
  5. טלו'ש, עדיין לא יצא לי לברך אותך על הבלוג המהממם הזה !
    אני שמחה בשבילך אבל עוד יותר בשבילי ;]
    בלוג מהמם עם המון חידושים והמלצות שאני יודעת בוודאות שאפשר לסמוך עליהן ! :]
    שיהיה המון בהצלחה וכמובן שאני מחכה כבר לבלוג הבא :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה על כל המחמאות!!!
      כיף לראות אותך פה וגם בכניסה למרכז שלום ;-)
      הפתעות נוספות בדרך... נשיקות!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...