Sunday, July 13, 2014

The Mask




תודו שהדבר הראשון שעלה לכם בראש מהכותרת זה הסרט המסיכה!
אז לצערי היום לא נדון ביצורים עם פנים ירוקות, אבל לא נלך רחוק מזה. שחור, חום, לבן וורוד, נחשב? :)

השגרה שלי מכילה באופן קבוע טיפול במסיכות מסוגים שונים. מיד נרחיב ונראה איזה סוגים יש ולאיזה צרכים הן מתאימות.
חשוב מאוד לדעת שישנן מגוון מסכות בשוק עם מטרות שונות ולכן חובה להתאים את המסכה לצורך הקיים. לצורך העניין - בחורה עם עור יבש לא תמצא שום תועלת במסכה שמיועדת לעור שומני שבורך בנקבוביות פעורות, להפך. חשוב מאוד להבין לעומק את מטרת המוצר ולא לקנות ולהשתמש במוצר שלא יהיה אפקטיבי רק כי יש "באז" סביבו.

אז דבר ראשון בדרך למסכה - איזה סוגי עור קיימים?

  • עור יבש
  • עור רגיל
  • עור מעורב
  • עור שומני
  • עור רגיש


חשוב לומר שסוג העור אינו חד משמעי והוא לא חייב להיות אחד מדויק מהרשימה.
בהחלט יכול להיות מצב של עור יבש + רגיש או שמן + רגיש ושאר קומבינציות כאלו ואחרות.

אז איך תדעי איזה סוג עור יש לך?

חשוב לציין, אבחון מדויק של סוג העור מתבצע אצל קוסמטיקאית וכדאי שאכן יהיה כך על מנת למנוע מצב בו את בטוחה שיש לך עור מסוג מסוים על סמך תחושה ותטפלי בו בצורה לא נכונה מה שעלול להוביל לתוצאות לא רצויות. (יובש / גירוי / פצעונים ושאר הפתעות).

מצב העור עלול להשתנות לאורך עונות השנה. ייתכן בהחלט מצב שמישהי סובלת בקיץ מעור שומני ובחורף מיובש. מזג האוויר לוקח חלק מאוד גדול במצב עור הפנים והגוף שלנו.
מי שאכן מושפעת מהבדלים קיצוניים אלה צריכה לדעת לטפח את פניה בהתאם למצב בו הם נמצאים ולא להשתמש במוצר כי הוא התאים בעבר, צריך לזכור שעכשיו הוא לא.

שגרת הטיפוח שלי מכילה מס' סוגים שונים של מסיכות: לחות, ניקוי, הבהרה, איזון וטיהור.
חשוב לומר, לא כולן חייבות כ"כ הרבה סוגים, אני באופן אישי אוהבת להקפיד על שגרה קבועה ולשמחתי בהחלט רואים תוצאות על עור הפנים.

אתחיל עם המסיכה אהובה עליי הלוא היא מסכת הורדים של חברת FRESH:

Rose Face Mask - FRESH
FRESH היא חברת קוסמטיקה אמריקאית אשר התחילה את דרכה כחנות קטנטנה בבוסטון בשנת 1991 ובמרוצת השנים הלכה והתרחבה.
כיום היא משווקת ברשתות הגדולות ביותר בארה"ב ואף מעמידה מס' חנויות בוטיק במדינות מסוימות.



כן, זה נראה כמו דבש. לא, זה לא מריח או מרגיש כמו ואני מאוהבת!

התערובת הריחנית (מורדים, שלא תטעו :) שמרקמה ג'ל, מכילה מי ורדים ועלי כותרת (שאגב, אפשר לראות בברור ברגע שמסירים את המכסה) אשר ידועים בסגולתם להרגיע ולאזן את העור.
בנוסף לקסם הורד, ישנה תמצית מלפפונים ואלוורה אשר מסייעת בהורדת נפיחות ומעניקה קרירות מידית ומרגיעה. הצטרף לחגיגה תה ירוק אשר עשיר בנוגדי חמצון אשר תורמים להבהרה.
ובמילה אחת: א-ה-ב-ה-!

מטרת המסכה המופלאה הזו היא להעניק לחות. היא אידאלית ביותר לבעלות עור יבש.
כפי שציינתי מעלה, המרקם הוא ג'לי. נמרח בקלות ואינו דביק כלל. אני מורחת אותה בדר"כ 3-4 פעמים בשבוע בעונת בחורף ו1-2 בעונת הקיץ.
היא מצננת את עור הפנים, נספגת במהירות, מרעננת, מריחה נפלא ומעניקה לעור את הלחות הנחוצה לו. לאחר שימוש אחד העור כבר נראה ומרגיש אלסטי ולחותי.
למרות שהוראות השימוש הן למרוח ולהסיר לאחר מס' דקות, אני לא נוהגת להסיר אלא לישון איתה (כפיות?) ולהסיר בבוקר.
האפקט נהדר ומורגש כבר לאחר שימוש ראשון, העור מרגיש בריא ולחותי וכל איפור מעליו נראה פשוט נפלא.
אני מאוד אוהבת את המסכה הזו והיא הפכה לHoly Grail קבוע!

אבל... (כן, כמו בכל דבר טוב תמיד מגיע אבל)
1. המוצר לא ניתן לרכישה בארץ, ניתן להשיג אותו ברשת או בגיחה לחו"ל.
2. המחיר אינו זול. (אך לא לשכוח כי מדובר בכמות נכבדת למסיכה, 100 מ"ל)
3. כדאי להתנסות בה לפני שרוכשים, ההמלצה הינה גורפת לכולן אך בעיקר לבעלות עור רגיש. קיימות אלרגיות שאנחנו לא מודעים אליהם בעיקר במוצרים המכילים רכיבים מן הצומח. לא כדאי להשקיע סכום כזה מבלי להתנסות ולוודא שהיא לא יוצרת תופעות בלתי רצויות.

משאירה זאת לשיקולכן!

***
מחיר רשמי: 58$, 100 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן

***

לאחר שהתמכרתי לתחושה שהמסכה של פרש העניקה לי לאחר כל שימוש, החלטתי לחפש מסכה נוספת, פחות יקרה, כדי לראות אם תביא עמה בשורה דומה מבלי להכאיב לכיסי ההולך ומתרוקן.
בשיחתי עם הדיילת החביבה בחנות האהובה עליי ספורהציינתי בפניה שאני מחפשת מסכת לחות לשעות הלילה שתעניק לחות ואלסטיות לעור במחיר סביר. ללא היסוס מיד הלכה לסטנד הקרוב ושלפה לי את מסכת לחות הלילה של BOSCIA.
אגב, לקח לי כמה ימים להבין איך הוגים את השם של החברה, יצאו לי כל מיני עיוותים כאלה ואחרים עד שהבנתי שזה בעצם: BO-sha

Tsubaki Deep Hydration Sleeping Mask - BOSCIA


BOSCIA היא בעצם קיצור של  BOTANICAL SCIENCE WITH ADVANCED TECHNOLOGY.
משמעות הדבר היא שהחברה מייצרת מוצרים נטולי חומרי שימור. (פראבנים ושאר חולרות שהעור שלנו לא אוהב כלל וכלל).
BOSCIA מצהירים על כך שהם החברה הראשונה בשוק שהביאה את הבשורה הזו. הטכנולוגיה פותחה ביפן לפני 32 שנים והגיעה לארה"ב בשנת 2002. כיף לנו? כבר נדע.

לאחרונה החברה הוציאו סדרה שלמה שנקראת  "Tsubaki Oil". משמעות המילה Tsubaki ביפנית היא פרח הקמליה. (הרי ביפנים עסקינן...)


Isnt she lovely !

ובכן, שמן הקמליה ("Tsubaki Oil") ידוע בסגולותיו לטיפולי שיער ובנוסף משמש כמקור נהדר לאומגה 3 לעור,
מה שעוזר לעור יבש להראות ולהרגיש רך ולחותי.
פרחים? אוהבת. שמנים? אוהבת. אומגה 3? למה לא... לקחתי דוגמית והחלטתי להקריב את פרצופי למדע.

אני כבר מודיעה שמי שאינה אוהבת ריחות למוצרי הפנים עלולה להיתקל פה בבעיה, למוצר ריח חזק של לבנדר  (?) שמתנדף עם הזמן, אך בהחלט לא מתאים לכל אחת.
מרקם המסכה הוא סמיך ונוזלי בו זמנית - תוך כדי שאני כותבת אני תוהה אם המשפט סותר את עצמו,
אבל זה אכן כך. הוא יוצא סמיך אבל במריחה על העור הוא מאוד נוזלי ונמרח בקלילות.
הוא נספג במהירות שיא לעור אך מרגיש קצת דביק בכמה דק' שלאחר מכן. אפשר לומר שזה היה קצת מציק.
לאחר כמה דקות תחושת הדביקות עברה, אבל הרגשתי כל הזמן הזה שיש לי מסיכה על הפנים, משהו שלא קרה במסכה הקלילה של פרש.
בבוקר שאחרי ההרגשה היה מאוד נעימה ומרעננת, העור הרגיש מאוד לחותי ולא היה לי צורך בקרם לחות של הבוקר אלא רק במקדם הגנה, פריימר וקדימה איפור. 
אפשר לומר שנהניתי ממנה במידה מסוימת והיא אכן נותנת תמורה למחיר אך לצערי היא אינה משתווה למסכה האהובה של פרש. Oh well, לפחות ניסיתי.

***
מחיר רשמי: 34$, 80 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - (באמצעות חברת שילוח) לחצי כאן

***

בהמשך למסע השינה עם המסכות, ישנה עוד מסיכה שאני נהנית לישון איתה והיא מסכת הורד השחור של סיסלי. (כן, אני אוהבת ורדים!)

Black Rose Cream Mask - Sisley


המסכה הסיסלית מגיעה בטיובה חצילית, אצילית, מהממת כיאה לסיסלי. בעת פתיחת הטיובה מוצפים בריח ורדים שנותר רק להתמוגג ממנו...
אבל, האם היא עושה משהו...? לא בטוח.
מטרת המסיכה היא לתת מראה "צעיר" יותר, כאמור היא מכילה מרכיבים פעילים נגד הזדקנות העור.
היא טובה עבור עור עייף וחסר חיוניות כיוון שהיא נותנת מראה קצת יותר מואר אך לא הרגשתי שהיא מעניקה לחות כלשהי או תורמת לי בצורה משמעותית.
השתמשתי בה כפי שכתוב בהוראות - 15 דק' ולשטוף רק שלא הרגשתי שום הבדל (!) והחלטתי - איך לא, לישון איתה :)
רק אז שמתי לב בהבדל הקטן, העור היה נראה קצת יותר חיוני, מואר ונעים למגע אך הייתה חסרה לו לחות הבוקר. האיפור בבוקר שאחרי נראה נפלא לעור ללא צורך בפריימר. לפחות משהו היא עשתה.
המסכה הזו לא הרגישה לי פעילה בשום צורה והיא תחת קטגוריית NICE TO HAVE.

אני חייבת לומר שעבור המחיר המטורף שהיא נמכרת, היא לא נותנת תמורה מלאה למחיר והייתי מוותרת עליה בדיעבד.
כמובן, שמי שרוצה להתפנק במוצר נחמד שעושה שמח בלב מוזמנת ואף תהנה - הרי מי לא תאהב למרוח מסכה בניחוח ורדים של סיסלי?!
מרקם המסכה קרמי, קטיפתי, נעים ומריח נהדר ברמה שמתחשק להתפלש בו בתוך אמבטיית קרמים ענקית!
מעניין כמה זה היה יכול לעלות...

***
מחיר רשמי: 158$, 60 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן

***

לאחר שישנו מחובקים כפיות עם כל מסכות הלחות הקיימות, הגענו לשלב בו בא לנו לטהר את עור הפנים מהלכלוך היומיומי שמצטבר עליו. מה יכול להיות יותר טוב למטרה זו מהמוצר שלפנינו?

GLAMGLOW SUPERMUD™ CLEARING TREATMENT



אז מה בעצם עושה המסכה ההוליוודית הזו?
הנוסחה המיוחדת שלה פותחה בכדי לטהר העור, למנוע ולטפל בבעיות שונות שמופיעות בו.
דוגמאות לבעיות כאלה: התפרצות פצעונים בפנים, ראשים שחורים, גבשושיות וכו'.
מרקם החומר הוא בוצי, כשמו כן הוא, MUD :) והוא מרגיש כמו בוץ מים המלח, רק קצת סמיך ויבש יותר.
כאשר מורחים אותו על הפנים החומר שחור אך לאחר כמה דקות מתחיל להתייבש והופך לאפור.
החומר מושך כמו מגנט את הלכלוך מתוך העור, מטהר לחלוטין את הנקבוביות ומכווץ אותן. תוך כדי עובד חומר פעיל נוסף על הבהרה וריכוך העור.
מאוד אהבתי שאפשר לראות את הפעילות של המסכה בזמן אמת, החומר מתרכז במקומות בהם זקוק טיהור ורואים באופן מובהק את הלכלוך שנשאב מתוך הנקבוביות! 
ניתן להשתמש בה כטיפול על כל הפנים או נקודתית. כך או כך - לא להתלהב מהכמות, למרוח שכבה דקה.
צריך לקחת בחשבון שהיא מתייבשת מהר, אז לא לשים אותה בארון ולשכוח לאחר פתיחה...

התחושה לאחר השימוש במסיכה נפלאה, כמו לאחר טיפול אצל קוסמטיקאית.
העור נראה נקי ובהיר ביותר באופן משמעותי, הנקבוביות מתכווצות (אפקט זמני) והמראה הכללי חלק, רענן ונעים למגע.
אמנם העור מרגיש קצת מתוח לאחר שמסירים אותה, אבל ניתן לטפל בזה בקלות בעזרת קרם לחות עשיר ועל הדרך מסכת לחות (לשעת שינה :) באותו הלילה.

אני ממליצה על המסכה הזו בעיקר לבעלות עור שומני ו/או מעורב או לבנות עם עור בעייתי.
אני משתמשת בה פעם בשבוע בערך כחלק מתהליך הניקוי השבועי שלי ואני בהחלט מרוצה, היא עושה את עבודתה נאמנה.

***
מחיר רשמי: 69$, 34 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן

***

אתן עוד איתי? 
השארתי את גולת הכותרת לסוף!

לפני מס' חודשים נתקלתי בסקירות של המותג הלונדוני OSKIA שהילל את המסכה הייחודית שלהם -
 Oskia Renaissance Mask ורק מלקרוא עליה נתקפתי ברצון בלתי נשלט להזמין אותה.
אך המציאות טפחה על פניי וכל פעם השתפנתי בגלל המחיר הגבוה והפחד להתאכזב ללא ניסיון קודם.
לשמחתי, חברה החליטה למכור את שלה במחיר אטרקטיבי והחלטתי לקפוץ על המציאה ולנסות!

 Oskia London Renaissance Mask


אני לא יודעת מאיפה להתחיל, יש בי שצף של מידע שרוצה להשתפך על המסך!
נתחיל עם הריח, הוא מדהים. יש למסיכה ריח של פסיפלורה - לימון. אל תשאלו אותי איך זה מסתדר, אבל זה מריח נפלא. הריח מתקתק חמצמץ שכולו מרגיש ניקיון! פשוט עושה חשק להפוך לג'יני ולהיכנס לגור בתוך הצנצנת לנצח! 

המסיכה משדרת יוקרה והיא מאוד ייחודית, אני יכולה לומר שלא נתקלתי במוצר דומה אצל אף חברה. 
היא לא מוגדרת לסוג עור ספציפי כי היא יכולה להתאים לכל סוגי העור עם מטרתה.

בזכות תרכובת החומרים המיוחדת שבה, המסכה מבצעת טיהור של העור כפי שמבוצע בתהליך פילינג ללא לעשות פילינג בפועל. איך ייתכן?
המסכה מכילה אנזימי פירות של פרי הפאפיה וחומצות אננס, פסיפלורה, לימון וענבים. (ידעתי שהרחתי פסיפלורה ולימון!)
בזכות אותן תרכובות, מתבצע תהליך כימי בו התאים המתים מתפרקים מהעור ללא צורך בשפשוף כלשהו, ומוסרים בעת שטיפת הפנים.
מרקם המסכה הוא חמאתי באלם על גבול הג'ל. המרקם צונן, קליל מאוד ונעים למגע.
החומר בצנצנת בצבע ורדרד אשכולית כפי שאפשר לראות בתמונה, אך כאשר מגיע במגע עם העור ונעסה היטב, הופך ללבן!
ההמלצה לשימוש היא למרוח שכבה דקה על הפנים ולעסות עד שהחומר הופך לבן (אינדיקציה שזה עוסה מספיק זמן) להמתין 15 דק' ולשטוף תוך עיסוי מחודש.
רואים תוצאות מידיות לאחר השימוש - העור נראה בהיר, לחותי, נקי, מטוהר, הופעת נקבוביות מתכווצת וכל חספוס כלשהו בעור נעלם. אני סובלת מעור מאוד רגיש ואני יכולה להעיד שחלק מהאדמומיות הקבועה התפוגגה קלות.
חשוב לציין שהתוצאות זמניות וכדי לשמר את זה צריך להשתמש באופן קבוע, אני משתמשת בה בערך פעם בשבוע וזה בהחלט מספיק.

אני חושבת שזה דיי ברור שמדובר במסכה במסווה של פילינג, אחד המוצרים היותר מעניינים שיצא לי לנסות ואני שמחה מאוד שהעזתי! 
זו יכולה להיות אלטרנטיבה מעולה לבנות עם עור רגיש שפילינג לא מתאים להן.
זהו מוצר חובה שלי, הצנצנת מכילה הרבה חומר ואני לא רואה איך היא הולכת להיגמר בחודשים הקרובים על אף שימוש שבועי קבוע. מומלץ בחום!

***
מחיר רשמי: 75$, 50 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן, לינק נוסף

***

עד כאן סיפוריי על המסכות האהובות שלי...

ועכשיו, אשמח לשמוע מכן! 
האם התנסיתן באחת מהמסיכות המצוינות בפוסט? אם לא, באיזו הייתן שמחות להתנסות?


*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד







18 comments:

  1. פוסט מעולה !!! היה לי כיף לקרוא :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה לשמוע שהגיגיי מעניינים :)
      מקווה לראותך פה באופן קבוע!

      Delete
  2. אהבתי ביותר! ממש עשה לי חשק לרכוש כמה מסיכות ולישון איתן כפיות :-)

    ReplyDelete
  3. פוסט מעולה ומקיף! שוב עושה לי חשק לנסות את הגלאם גלואו :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. אז קדימה, יש עכשיו מבצע שממש שווה לנצל!

      Delete
  4. אוי את חייבת לנסות את המסכה השחורה המתקלפת של boscia

    ReplyDelete
    Replies
    1. עמדתי על סף קניה שלה! אבל ברגע האחרון השתפנתי ולקחתי רק דוגמית, עדיין לא ניסיתי
      אהבת אותה? אשמח לשמוע התרשמות :)

      Delete
    2. אני עדיין בתקופת התרשמות יקח לי עוד קצת זמן אבל אני אעלה עלייה פוסט :) בינתיים אני אוהבת ^_^

      Delete
    3. מחכה בקוצר רוח לקרוא! :)

      Delete
    4. הי, פוסט מושקע ומעניין. יפה לך. דומני שאת משאירה לי אבק בתחום שכן אני קונה רק מהמבחר שיש בארץ.

      Delete
    5. תודה רבה!
      בשביל זה אני פה! הגיע הזמן לגוון :)

      Delete
  5. פוסט מקסים!
    איזה יופי של פירוט והסברים,
    עושה לי חשק לעשוק את כל החנויות האינטרנטיות!
    גררר

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירה!
      מבינה לליבך... מבחינתי גולת הכותרת בפוסט היא המסכה של אוסקיה - מומלצת וייחודית
      בהזדמנות ;)

      Delete
  6. טלוש, פוסט מעולה ובחירת מוצרים איכותית ביותר, כהרגלך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה חמדתי :)
      יש עוד הרבה הפתעות בערך - Stay Tuned!

      Delete
  7. יש פה כמה מסקרנות, בעיקר ההוליוודית וזו של הורדים. אבל גברת, מה יהיה עם המחירים?
    למרות שתכלס, ההוליוודית נשמעת ששווה את זה לחלוטין.
    מסכה עממית נהדרת בעיני היא מסכת הבוץ של אהבה, גם היא יונקת את הטינופת לארע :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם הייתי צריכה לבחור מסכה אחת כנראה שזו הייתה המגניבה של אוסקיה!
      מעולה ותמורה מלאה למחיר, יש בה גם כמות שמספיקה להמון זמן.
      את הגלאם גלואו הייתי קונה רק במבצע.
      המסכת ורדים של פרש שווה לחלוטין, את מחוייבת לנסות אותה בביקורך הבא בארה"ב! יש דוגמיות שלה בכל ספורה

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...