Sunday, July 20, 2014

Powder Time!






ה Ambient Lighting Powder הן הפודרות המפורסמות של המותג HOURGLASS שמצאו את דרכן למגירת האיפור שלי בזכות ולא בחסד.

לא מעט זמן תהיתי מה פשר השם המסורבל שהמותג העניק להן ולמה לסבך את חיינו ולא לקרוא לזה פשוט "פודרה"?
הסקרנות הרגה את החתול אך לפחות הפעילה את גלגלי מוחי והחלטתי לפצוח במחקר קטן...


Ambient Lighting מתפרש כתאורה סביבתית. 
מטרת הפודרות על פי קאריסה ג'ינס, מייסדת המותג, היא להתאים לכל גוון עור את "התאורה" המתאימה. 
לטענתה, כל עור שמוצג באור שמחמיא לו, חושף עור פנים בגוון מושלם.
הליין נחשב כמוביל בתחום פודרות הפיניש כיוון שהן מפזרות ומתאימות בצורה מושלמת את הדרך בה האור משתקף על פני עור הפנים שלנו.
בניגוד לפודרות רגילות שנוטות להדגיש ולחשוף את החלקים הפחות מושלמים, הפודרות של אאורגלס מסייעות לפלטר אור גבוה שמדגיש את כל מה שאנו מנסים להסתיר ומעדנות את גוון העור. 

הפודרה מעניקה מראה מיוחד בכך שהופכת את עור הפנים לרך ומעודן יותר.
היא נותנת לו מראה צעיר ו"מואר מבפנים" ומעשירה אותו בכל תאורה שיש, אפילו בתאורת פלאש.

עכשיו אני מתחילה להבין מדוע זה לא נקרא פשוט "פודרה" :)

בליין קיימים שישה גוונים, כך שלכל גוון עור תהיה אופציה מתאימה ומחמיאה:





שורה ראשונה מימין: Mood Light, Luminous Light,  Radiant Light
שורה שניה מימין:  Diffused Light, Ethereal Light, Dim Light


Mood Light - ורוד לבנדר מתאים לגווני עור בהירים ביותר.

Luminous Light - שמפניה פנינתית לגווני עור מדיום. משמש יותר כהיילייטר.

Radiant Light -  בז' מוזהב לגווני עור כהים, יכול לשמש גם כברונזר.

Diffused Light - צהוב חיוור, להורדת אדמומיות, מתאים לגווני עור בהירים.

Ethereal Light - גוון קר שמנטרל שומניות ומונע הברקות, מתאים לגווני עור בהירים.

Dim Light - גוון ניטרלי בז' שמאזן בין גווני עור חמים וקרים ומטשטש פגמים.

כפי שניתן לראות, יש גוונים שיכולים לשמש כפודרה של ממש ואחרים שיכולים לשמש מוצרים משלימים - ברונזר או היילייטר.

ואם נסכם זאת כך, אלו הפודרות המתאימות והפופולריות ביותר לגווני העור:

עור בהיר (FAIR/LIGHT)Diffused Light



עור בינוני (MEDIUM)Dim Light


עור כהה (DARK)Radiant light



ברשותי שלוש מתוך השש:
(צילמתי לכן את הגיבויים שרכשתי ולא את המשומשות בכדי שהתמונות יצאו חינניות יותר :)


Dim Light



זוהי הפודרה המושלמת בשבילי.
עשויה במרקם אפוי, מאוד פיגמנטית, החומר נתפס במברשת ללא מאמץ, המרקם אינו גירי.
ניתן להניח אותה בקלות. היא לא מתפוררת לאבקה בזמן הנחה ואין לה ריח כלשהוא.
אם מסתכלים מקרוב ניתן לראות את הניצנוצים הקטנים שלה, שזה בדיוק האפקט אותו רצו ליצור באאורגלס מתן מראה מואר, מיוחד ומחמיא.
למי שמוטרדת מהניצנוצים, אל דאגה. הגוון הזה אינו שימרי בשום צורה, הוא מתקבע מאט על העור.

לעור היבש שלי אני משתמשת בו כפודרה מקבעת. אבל! לעור שמן הייתי ממליצה להשתמש בה כפיניש.
מה הכוונה? להתאפר עם מייקאפ שמתאים לעור שמן, לפדר עם הפודרה הקבועה שמיועדת לעור שמן ומעל להניח בטפיחות את הפודרה הזו בנגיעות קלות, זה מספיק, אין צורך להגזים בהנחה.
היא סופחת שומן, מנטרלת הברקות ונותנת גימור משגע.
היא מתאימה לגווני עור בהירים / בינוניים. אני באופן אישי לא מרגישה שהיא מוסיפה צבע, הגימור שלה הוא מה שאני מחפשת.
מוצר מאוד מומלץ לסובלות מעור שומני, בשביל סוגי עור רגיל או יבש, זה בהחלט מותרות שכן המחיר לא זול בכלל...

***
מחיר רשמי: 45$, 10 גרם.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***
שימו לב: המחיר בלינק המצורף גבוה יותר ממחיר ה- Retail, אך זו האופציה היחידה כרגע למשלוח של מוצרי אאורגלס ישירות לארץ


Diffused Light



הגוון הזה מעניין.
ניתן להשתמש בו גם בתור פודרה לכל הפנים למי שגוון עורה בהיר ביותר וגם כמנטרל אדמומיות.
בעלות עור בהיר ואדמומי הרוויחו 2 באחד :)

אני משתמשת בו לאפשרות השניה, אבל הוא לא משמש אותי הרבה ובטח שלא כל יום אלא רק בימים שאני מרגישה שהעור שלי מגורה ואדמומי, במצב הזה היא מתפקדת מצויין ומטשטשת היטב את הלא רצוי.
אני טופחת אותה מעל המייקאפ ומעליה מפזרת פיניש מהיר עם ה - Dim Light.
אין מה לומר, עושה את עבודתה נאמנה.

***
מחיר רשמי: 45$, 10 גרם.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***
שימו לב: המחיר בלינק המצורף גבוה יותר ממחיר ה- Retail, אך זו האופציה היחידה כרגע למשלוח של מוצרי אאורגלס ישירות לארץ

Luminous Light



אני לא רואה את ה"פודרה" הזו מתפקדת כפודרה של ממש אלא יותר כהיילייטר, זו גם הסיבה שאין לי גיבוי נוסף עבורה, יש לי יותר מדיי היילייטרים ופחות מדיי אזורים להניח אותם :)

היא שימרית, אמנם ללא גליטרים בולטים, אבל האבקה ממנה היא אפויה גרוסה דק דק שכמעט ולא ניתן להרגיש במבט שטחי.
היא נותנת GLOW משגע בלי להתאמץ ומתמזגת עם העור בצורה מושלמת.
אך עם כל זאת לא הייתי מפדרת אותה את כל הפנים בכדי לא להראות ככדור דיסקו מהלך :)
אני משתמשת בה בעיקר להארות והיא מאוד מוצלחת למטרה הזו, לכן לא הייתי קוראת לה פודרה.
לומר שהיא חובה? ממש לא, במיוחד לא במחיר שבו היא נמכרת.
היא יפה - נכון, נחשקת - נכון, יקרה - מאוד. יש היילייטרים במחירים הרבה יותר שפויים.

***
מחיר רשמי: 45$, 10 גרם.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***
שימו לב: המחיר בלינק המצורף גבוה יותר ממחיר ה- Retail, אך זו האופציה היחידה כרגע למשלוח של מוצרי אאורגלס ישירות לארץ

אאורגלס הבינו את הרצון והסקרנות להתנסות במס' גוונים ואת העובדה שזה כמעט בלתי אפשרי נוכח המחיר של כל פודרה.
לכן, החליטו לצאת בפלטה במהדורה מוגבלת (שלימים נכנסה לליין הקבוע עקב הצלחתה המסחררת והביקוש המטורף!) שמכילה 3 גוונים שבעצם נותנים מענה כולל לצרכי הבסיס של כל מתאפרת: פודרה, היילייטר וברונזר.

Ambient Lighting Palette



2 גוונים הם מהליין הקבוע (Dim Light, Radiant light) וישנו גוון אחד ייחודי לפלטה הזו, שהוא בעצם ההיילייטר בחבורה שנקרא: Incandescent Light

באופן כללי, העסקה דיי משתלמת למי שרוצה להתנסות בכמה סוגים. הפלטה עולה 58$ בעוד שפודרה בודדת עולה 45$.
אך, שימו לב לקאץ', לא מדובר באותה כמות. הפודרה הבודדת מכילה כ10 גרם מוצר בעוד כל אחת מהפודרות בפלטה המסוקסת מכילה כ3.3 גרם.
מה שבעצם אומר ש3 הפודרות בפלטה מכילות ביחד את אותו גודל של פודרה בודדת אחת.
אנו מוסיפים כ11$ על התאווה לנסות גוונים נוספים...

אני באופן אישי לא מוצאת את הפלטה הזו שימושית. אני לא משתמשת בהיילייטר, יש לי מספיק (דיברנו על זה קודם :), הברונזר לא מחמיא לגוון העור שלי והכי מתאים לי הוא ה - Dim Light.
לכן, המלצה ידידותית - לנסות את הגוונים לפני שרוכשים אם יש אופציה ולקנות את הגרסא הגדולה.
כמובן שזה מאוד אינדוידואלי ויש כאלו ששלושת הגוונים יקלעו בול לטעמן, אני מאמינה שלאחר כל מה שנאמר לעיל כל אחת תדע לעשות את השיקול הנכון בהיכרותה עם עצמה.

חשוב לציין שהפודרות נטולות פראבנים ובישום, פלוס רציני!


***
מחיר רשמי: 58$, 10 גרם, כל פודרה 3.3 גרם.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***
שימו לב: המחיר בלינק המצורף גבוה יותר ממחיר ה- Retail, אך זו האופציה היחידה כרגע למשלוח של מוצרי אאורגלס ישירות לארץ

ועכשיו לשאלת המיליון, אם הייתי צריכה לבחור גוון אחד, מה הוא היה...?
אם קראתם אותי באדיקות עד כה, סביר להניח שניחשתם לבד שהתשובה תהיה Dim Light :)

אאורגלס לא פסחו על ההזדמנות להרוויח ולאחר שהפודרות נחלו הצלחה מטורפת הם יצאו עם ליין של סמקים מרהיבים שבסיס מרכיביהם הן הפודרות המפורסמות. 
למי שמעוניינת לדעת עוד על הסמקים המטריפים לא פחות, כתבתי עליהם כאן

אפרופו גל הצלחה, המותג שיווק מברשת "תואמת" לפודרות המהוללות ומיתג אותה כבלתי ניתנת להפרדה מהן.
אז השד הפרסומי לא פסח עליי ונשברתי. נכון, רכשתי גם את המברשת...

Ambient Powder Brush



מה אומר ומה אגיד? מאוד התאכזבתי מהמברשת הזו.
יכול להיות שזה רק בעיה אישית שלי, אבל הרגשתי שנוח להניח את הפודרה בעזרתה רק באזור המצח והלחיים.
HELLO, יש עוד מקומות! זנחתי אותה דיי מהר והיא יושבת ומעלה אבק במגירה.
שלא תבינו לא נכון, היא צפופה, מאוד נעימה, רכה ואיכותית, אך עדיין לא נוחה לי להנחת פודרה.
לפחות מצאתי לה שימוש טוב יותר - הנחת ברונזר. אבל גם לזה יש לי מברשות אחרות שאני אוהבת הרבה יותר... 
בקיצור, הרגשתי שזה היה בזבוז בשבילי.

***
מחיר רשמי: 58$, 10 גרם, כל פודרה 3.3 גרם.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***
שימו לב: המחיר בלינק המצורף גבוה יותר ממחיר ה- Retail, אך זו האופציה היחידה כרגע למשלוח של מוצרי אאורגלס ישירות לארץ


לעומת זאת...

Finishing Brush No. 7



אאורגלס לקחו אהבה ופיסלו אותה בצורת מברשת קבוקי במיוחד בשבילי!
זו מברשת הקבוקי הכי נעימה שהייתה לי. היא צפופה כמו שאני אוהבת ונעימה שבא להתלטף איתה כל היום. היא מפזרת את החומר בצורה שווה ומושלמת על כל אזורי הפנים.
מדובר במברשת אידיאלית לפיניש (כמו שמה :), והיא גם עושה את זה בצורה כזו שזה תענוג של ממש להשתמש בה.
למרות חיבתי העזה אליה אני לא חושבת שהמחיר שלה מוצדק. ישנן מברשות אחרות, זולות יותר שיעשו את אותה עבודה. מדובר בפינוק טהור.

***
מחיר רשמי: 65$
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***
שימו לב: המחיר בלינק המצורף גבוה יותר ממחיר ה- Retail, אך זו האופציה היחידה כרגע למשלוח של מוצרי אאורגלס ישירות לארץ

וכאן הגיעה לסיומה סאגת הפודרות של אאורגלס...




אשמח לדעת, האם יש לכן פודרה או מברשת מהמותג? ואם לא, איזו הייתן רוצות לנסות?

*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד









8 comments:

  1. איזה רוע, עשית לי חשק לבזבז כסף שאין לי!!! אחלה פוסט!

    ReplyDelete
    Replies
    1. המשימה היותר קשה פה היא לבחור את הגוון שרוצים!
      זה יעסיק אותך כמה ימים טובים :))

      Delete
  2. אני חייבת להגיד שאני ממש נהנית מהכתיבה שלך ;)

    ReplyDelete
  3. תודה רבה על הסקירה הסופר אינפורמטיבית!.
    מודה שעד היום לא היה לי מושג מה ההבדל בין הפודרות, ועכשיו צמצמתי לשתיים הנבחרות. לא יודעות אם זה טוב או לא.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שיכלתי לעזור!
      אני חושבת שזה טוב, אולי יגרום לבזבוזים מיותרים... :P

      Delete
  4. פוסט מצוין, עשית לי תיאבון לפלטת האמביינט. יירכש בקרוב :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירתי!
      מחכה לשמוע עדכונים!
      :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...