Thursday, July 17, 2014

It's All About The Primer


חלק בלתי נפרד משגרת האיפור שלנו, בעיקר בימי הקיץ החמים, הוא הפריימר.

מי הוא הפריימר? 
פריימר מגיע מהמילה "PRIME", שבתרגום חופשי משמעותו "לפני".
ואכן כשמו כן הוא, יש להניח אותו לפני איפור הפנים. מטרתו לשפר את הכיסוי ולהאריך את הזמן בו האיפור מחזיק מעמד על העור.
המוצר יכול להגיע בצורת קרם, תחליב או ג'ל.

בפוסט הזה נדון במגוון של פריימרים לעור הפנים אשר מיועדים להנחה מתחת למייקאפ.
חשוב להדגיש זאת כיוון שיש סוגים שונים של פריימרים: לעיניים, לשפתיים, לריסים וכו' אשר לכל אחד מהם אפליקטור שונה, מטרה אחרת וחומרים אחרים.


פריימר דומים למייקאפ בכך שיש להתאים אותו לסוג העור. (ניתן לקרוא כאן על סוגי עור שונים ודרכי הטיפול בהם)
ישנם סוגים של פריימרים שנותנים לחות, אחרים שמסייעים במתן מראה מאט לעור שמן, נותני הארה ועוד.
חשוב מאוד להתאים את הפריימר לסוג העור, זאת בכדי לקבל את התוצאה הרצויה והאפקט האופטימלי.


ישנם מס' פריימרים קבועים שאני משתמשת ולכל אחד מטרה שונה.


משמאל:

LAURA MERCIER - Foundation Primer - Protect SPF30

שנים שאני מחוברת בחבל הטבור לפריימר הנפלא הזה ולמותג האהוב! 
מרקמו תחליבי, מעט נוזלי, קליל ונספג בקלות. צבעו על העור שקוף, אין לו ריח מטריד והוא מאוד נעים על העור.
ההרגשה כאשר מורחים אותו דומה למריחת קרם לחות, אין תחושה קטיפתית לאחר המריחה כמו בפריימרים המכילים סיליקון, אבל העור בהחלט נראה חיוני ולא הרגשתי תגובה חריגה כלשהי על עורי הרגיש.
לאחר השימוש אין הרגשה של סגירת נקבוביות או ויסות השומן, לכן מאוד קשה יהיה לי להמליץ עליו לעור שמן.
למרות זאת, לעור יבש ו/או רגיל הוא יהיה נפלא. הוא נותן מראה לחותי לעור, שומר על חיוניותו ויש בו SPF30.
לאחר ההנחה הקילופים הקבועים שלי באזור האף נעלמים והמייקאפ יושב עליו נהדר!
הוא הפריימר To-Go שלי 90% מהזמן בעונת הקיץ, כל איפור מעליו מחזיק שעות ארוכות ללא סימני התנדפות. 
מומלץ בחום!
חשוב לדעת: SPF משמש כמחזיר אור בצילומים וזה יכול להראות לא טוב. לכן, לאירוע ערב חמים ולח, כדאי מאוד להשתמש במייקאפ עמיד ומתחתיו פריימר - שניהם ללא מסנן קרינה.
כדאי לזכור שאין ממש צורך במוצר SPF בלילה, השמש הלכה לישון :)


***
מחיר רשמי: 33$, 50 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***


HOURGLASS - Veil Mineral Primer Broad Spectrum SPF15 


מוצר שהפך לקאלט של המותג במהירות שיא.
מדובר בפריימר שבסיסו מינרלי ומרקמו סאטן, עמיד במים עם SPF15.
בעת המריחה הוא מרגיש כמו תחליב אך לאחר הנחה וספיגה בעור התחושה היא קטיפתית.
הוא נספג במהירות ואין תחושת אי נוחות או כבדות על העור לאחר השימוש בו. החומר נראה לבן באריזתו אך הופך לשקוף מוחלט בעת מגע עם העור.
האפקט העיקרי שלו הוא הפחתת הברקות. הפריימר מכיל בתוכו תרכובות מיוחדות אשר סופחות שומן עודף בפנים וממזערות את מראה הנקבוביות.
בנוסף לכך הפריימר אחראי על איחוד גוון העור, החלקה של עור פנים והכנתו לקראת האיפור.

זהו פריימר קלאסי לעור שמן שסובל בדר"כ מאיפור שמתנדף במהירות עקב השומניות הרבה שממיסה את האיפור וגורמת לו לדעוך ולהעלם.
לשמחתנו אפקט ספיחת השומן בפריימר הנהדר הזה גורם לאיפור להשאר זמן רב יותר על הפנים ובכך העמידות שלו עולה, גם בימי הקיץ החמים.
כיאה לאאורגלס, האריזה מאוד יפה ויוקרתית, מגיעה בתוך בקבוק זכוכית חלבי עם משאבה, מה שהופך אותו למאוד סטרילי ויש בו כמות מכובדת. (הכוונה לגודל הסטנדרטי - יש מס' גדלים למוצר, ניתן לבחור)
מי שמעוניינת לקרוא עוד על המותג המסקרן HOURGLASS, יכולה למצוא מידע נוסף כאן


***
מחיר רשמי: 72$-18$, תלוי בגודל, ישנן מס' אופציות.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן (באמצעות חברת שילוח)
***

HOURGLASS N 28 Primer Serum
המוצר המדובר נמצא יחסית מעט זמן בשוק וכבר הצליח לשבות את ליבי.
כאשר קראתי עליו לראשונה החלטתי לקחת סיכון ולהזמין בלי לנסות דוגמית כיוון שהיו המון הילולים ברחבי הרשת על המוצר, במיוחד עבור עור יבש כמו שלי.

מדובר בפריימר שמשמש גם כסרום, עם מרקם סמיך מעט שומני שנספג במהירות ומשאיר את העור רווי בלחות, חלק, נעים למגע והכי חשוב - עוזר לעור הפנים לשמש כקנבס נהדר לאיפור הקרב ובא!

מעבר להיותו פריימר שמשפר את עמידות האיפור, הרגשתי באופן בולט למדיי את העובדה שהוא מתפקד גם כסרום. כמות הלחות בו גבוהה ומורגשת, לאחר המריחה העור חלק ונעים ברמה שלא הכרתי.
השמנים בתרכובת הנפלאה נמסים לתוך העור בצורה מושלמת מתירים את העור לחותי, זוהר וקורן.
כמות קטנה מספיקה בכדי להרגיש את התוצאות המדהימות!

המס' 28 שמופיע בשם הפריימר מתייחס למס' מרכיבים העיקריים שנמצאים בפורמולה: 14 שמנים אתריים, 10 שמנים צמחיים ו4 ויטמינים.
חשוב לי להדגיש שעור רגיש עלול לפתח תופעות לוואי למוצר כיוון שהוא מכיל מיקס של שמנים שמועדים לפורענות במידה ומישהי רגישה במיוחד.
באופן אישי לא חוויתי בעיות כלשהן איתו (השבח לאל!) והוא התאים לי באופן מושלם.


המותג ממליץ להשתמש בפריימר הרגיל שלהם, ה Veil Mineral Primer (אשר שוחחנו עליו ממש לפני מס' דקות) לשיפור עמידות האיפור אך למען האמת לא חשתי צורך בכך. העמידות היה טובה גם כשהשתמשתי בפריימר הזה לבדו.

לרגישות לריחות! חשוב לציין: תערובת השמנים מדיפה ריח של לבנדר שאי אפשר להתעלם ממנו.
אי לכך ובהתאם לזאת, כדאי לכן להתנסות לפני שרוכשים בכדי לדעת אם מדובר בריח אהוב או בלתי נסבל.
כדאי לזכור שזה מאוד אישי אז עדיף להחליט על סמך חוויה אישית ולא המלצות. 
אני מאוד התחברתי לריח, הוא מאוד נעים ומרגיע אבל חזק ביותר.

אני לא יודעת לומר אם עור שומני יותר יוכל להפיק תועלת מהמוצר כיוון שמדובר בנוסחה מלאת לחות עם טקסטורה מעט שומנית שיכולה להיות כבדה מדיי עבור עור שמן.
ההמלצה החמה (!) תהיה בעיקר לבעלות עור יבש או רגיל שזקוק למעט לחות, מוצר משנה חיים.


***
מחיר רשמי: 65$, 30 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן (באמצעות חברת שילוח)
***





משמאל:
Benefit - The POREfessional

אסכם זאת 2 מילים: מוצר MUST. 
השימוש שלו בדומה לVeil Mineral Primer, הוא הקניית תחושה קטיפתית, צמצום מראה הנקבוביות וסיוע בהפחתת הברקות.
אז כפי שציינתי, אני לא בעלת עור שומני אך בהחלט ישנן נקבוביות מעטות שמעטרות את לחיי ואת אזור האף.
כאן נכנס לתמונה הפריימר האהוב הזה, my ultimate Holy Grail!
אני מורחת אותו בנקודות אסטרטגיות - לחיים עליונות וצידי האף, איפה שבדרך כלל אני שמה לב שהמייקאפ לא מתפזר באחידות.
לאחר ההנחה העור מרגיש כמו קטיפתי והמריחה של מייקאפ עליו קלה כמו מריחת חמאה על מחבת לוהטת :)
הוא נותן מראה Flawless, אטום ונקי.  לשמחתי, הוא לא מורגש כלל על העור, לא כבד ונטול ריח.
ביום ביום אני נוטה למרוח את אחד הפריימרים בפוסט זה (תלוי במצברוח :) ומעליו את המוצר הנפלא הזה בנקודות הבעייתיות ורק אז להתאפר.
התוצאה מדהימה ואני מרוצה מאוד מהשילוב, כדאי לנסות!

***
מחיר רשמי: 31$, 22 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן 
***

L'ORÉAL - Magic Lumi Primer

המרקם מיימי וצבע החומר המיוחד: פנינה כסופה, גרמו לי לחשוב שמדובר פה באיזה סקופ היסטרי. 
לאחר ניסיון מהיר גיליתי שהחומר נמרח מאוד בקלות ולאחר שניות מרגע ההנחה נראים כמו כדור דיסקו :)
לא פלא, כיוון שמטרתו העיקרית היא לתת מראה מואר, קורן ובריא.

אבל! לאחר מס' דקות זה התאזן ונראה נהדר, גוון הפנים נראה אחיד יותר ובהחלט ראו באופן ברור כמה שהפנים נראו פתאום מוארות ומלאות חיוניות.

לא הייתי ממליצה על המוצר הזה לעור שמן שגם ככה סובל מהברקות, זה יגרום לו להראות יותר "מזיע" ויסתיים בצורה מאוד לא מחמיאה.
לעומת זאת, בהחלט הייתי ממליצה לבנות שעור הפנים שלהן "כבוי" והן צריכות זריקת אנרגיה שתעיר את העור. אין ספק שכל איפור נראה מעליו הרבה יותר טוב.
אבל, כדאי מאוד לציין שאת אותו אפקט אפשר להשיג אם מערבבים את המייקאפ הקבוע עם מעט שימר נוזלי. לכן אפשר בהחלט לוותר עליו גם כיוון שלא הרגשתי שהוא ממש תרם לעמידות האיפור.

***
מחיר רשמי: 13$, 20 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - ניתן להשיג בארץ ברשתות הפארם.
***

DIOR - Glow Maximizer Primer


חיכיתי לפריימר הזה שבועות כדי לגלות שהוא בסך הכל גרסה דומה מאוד לחבר שמעליו, הלוריאל.
למרות הדימיון הגדול ביניהם במטרות ובשימוש עצמו, ישנו הבדל אחד מהותי וזה המרקם.
הדיור מאוד קרמי וצבעו ורדרד לעומת הלוריאל שהוא מיימי ופנינתי כסוף, מה שמאפשר מריחה על שטחים גדולים - כגון כל הפנים.
העובדה שהדיור הוא קרמי מאפשרת לי להשתמש במוצר הזה בצורה מאוד ורסטילית. 
למרות שהוא יכול לשמש כפריימר נהדר וגם עושה את עבודתו נאמנה, בחרתי דווקא להשתמש בו כהיילייטר עדין במרקם קרמי. כך כבר יצא לי להשתמש בו כהארה לעצם הגבה, בעצם הלחי העליונה ועוד.
אני נוטה לערבב אותו גם עם המייקאפ והתוצאה מאוד מתונה ומחמיאה.
יש לו ריח ורדים נהדר כיאה למוצרי דיור ולצערי החסרון היחידי בו הוא המחיר...

***
מחיר רשמי: 42$, 30 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***

עד כאן סאגת הפריימרים לפעם הזו.

אשמח לשמוע, איזה פריימר משמש אתכן בימים לוהטים אלו ומה דעתכן עליו?


*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד










18 comments:

  1. פוסט נהדר, אין לי כל כך צורך בפריימרים שכן יש לי עור רגיל ואני לרב משתמשת בBB קרם\פייס אנד באדי העמיד בחודש האחרון :P אבל יש לי דוגמית מהפוטופיניש הרגיל של סמאשבוקס ואני מאוהבת באפקט הקטיפתי של העור לאחר המריחה. חבל שלא הכנסת אותו לפוסט :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. האמת היא שאני מאוד לא אוהבת את הסמאשבוקס הרגיל, יש לו הרבה תופעות לוואי והוא עמוס בסיליקון...
      לכן אני בכלל לא מחזיקה אותו אצלי באוסף :-)
      אני מעדיפה מרקמים קלילים יותר שנספגים. יצא לך לנסות את הבנפיט או האאורגלס?

      Delete
    2. האמת שלא.. חשבתי על הבנפיט. הוא מרגיש קטיפתי?

      Delete
    3. כן, הוא נותן תחושה מאוד דומה לסמאשבוקס רק שהוא הרבה יותר טוב בעיניי

      Delete
  2. אהבתי! אני מכורה לבנפיט ומיורד אבל עשית לי חשק לנסות עוד :-)
    בהחלט פוסט מדרדר יקירתי :-)

    ReplyDelete
  3. יופי של פוסט מותק!!
    אני מאוד אוהבת את הלוריאל, לא חושבת שהמטרה שלו לשפר את העמידות אלא באמת להעניק את המראה הקורן. לא הייתי הולכת איתו בלי בסיס מעל כפי שאולי אפשר לעשות עם פריימרים אחרים שרק רוצים למתן את ההברקות או משהו, אבל הוא עושה עבודה טובה בלהאיר ולטשטש לוק "מטויח מדי בגלל המייק אפ.
    הפריימר סרום של HOURGLASS נשמע מעניין, אבל יכלו להשתדל קצת יותר עם העיצוב המיושן משהו שלו.
    את הלורה מרסייה אין לי אבל זה נשמע מרקם ממש דומה לפריימר תכלת של סמאשבוקס.

    ReplyDelete
    Replies
    1. איזה כיף לראות אותך פה יקירתי! :)
      האאורגלס סרום פריימר מאוד מוצלח אבל לדעתי יתאים רק לעור יבש, הוא מאוד לחותי ועלול לתת מראה מזיע למדיי לעור שומני, ה Veil יעשה עבודה הרבה יותר טובה עבור עור כזה.
      לגבי הלומי - הוא באמת עושה עבודה יפה בהארה ואת בהחלט צודקת, אי אפשר להשתמש בו ללא בסיס, כי הוא לא ממש ניחן בתכונות של עמידות, הוא מוצר הארה יותר מאשר פריימר. אבל הוא בהחלט עושה את העבודה.
      למטרת ההארה, אני מעדיפה את הגרסא של דיור, גם ככה הלוריאל לא זול במיוחד...
      היה לי את הפריימר התכלת של סמאש וגם את הלורה מרסייה, לדעתי הלורה מרסייה טוב פי כמה וכמה מהסמאש, האיפור הרבה יותר עמיד עליו, אין לו ריח צחנתי כמו הסמאש והוא התקבל עליי הרבה יותר קליל, אני משוכנעת שהוא יהיה מעולה גם לעור שומני, בניגוד לסמאש הכחול.
      סקרנית מאוד לדעת - מה הפריימר שלך בימים האלה??

      Delete
    2. אני הקיץ עם הפריימר של סוטיס, הוא פשוט מעולה!
      מקווה לכתוב עליו בקרוב :)

      Delete
    3. הוא מ-ד-ה-י-ם! אבל לעור שומני יותר משלי.
      שלא תביני לא נכון, הוא היה לי מעולה אבל נוכח מחירו וחוסר האפשרות שלי לנצל את כל מה שהוא מציע החלטתי לא לרכוש בשנית
      חסכנית או מה?!

      Delete
  4. אפשר לקבל המלצה לפריימר לעור רגיל של אישה בהריון?

    ReplyDelete
    Replies
    1. קודם כל מזל טוב! :-)
      מה את מחפשת בפריימר? עמידות, הארה, לחות?

      Delete
  5. כבעלת עור שומני , לא מוותרת על הבנפיט שלי !! :) כל מייקאפ נראה מושלם מעליו

    ReplyDelete
    Replies
    1. ממש ככה!
      מה שיפה בו שהוא לא טוב רק לעור שומני, אני עם עור יבש יחסית והוא ממש מדהים לי, נותן אפקט חלק וכל איפור נראה עליו מעולה.
      אני מאוד אוהבת אותו, לא חושבת שאחליף אותו לעולם! :)

      Delete
  6. הלורה מרסייה קורץ לי ממש! (בייחוד שכעת אני בארה״ב, הפיתוי...) החלקת קילופים באף? Spf ניכר? מחיר יחסית משתלם ביחס לפריימרים אחרים? משפר עמידות ומתאים לעור יבש? נשמע ה-אחד בשבילי!

    ReplyDelete
    Replies
    1. כמו כן, תהיתי לגבי השאלה הרת הגורל... את מקדם ההגנה שלך את שמה לפני או אחרי הפריימר (במידה ואינו מכיל מקדם)? אני שמה לפני על מנת שיספג בעור כראוי, אך אין זה פוגם בעמידות?

      Delete
    2. הפריימר של לורה מרסייה הוא לחלוטין אחד המוצלחים! אם את בארה"ב אני ממליצה לך ללכת לספורה ולקחת דוגמית, תמיד כדאי לנסות.
      לגבי סדר ההנחה, אני תמיד שמה את המקדם בבסיס ומעליו פריימר.
      כך ישנה שכבת חוצץ בין המקדם לאיפור שעוזרת לכך שהעמידות לא תפגע.

      Delete
    3. אגב, יש למרוח את הפריימר לאחר שמקדם ההגנה נספג היטב אחרת זה לא יראה טוב, בלשון המעטה :-)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...