Tuesday, August 12, 2014

Hair-Do



ברוב שנותיי "התברכתי" ברעמה אמיתית של שיער מלא, מבריק, ארוך ובריא ללא נשירות מרובות.

עבר הזמן ונשארתי עם שרידים דקיקים ושרופים בדמות שיער שעוד הגדלתי לעשות וחיסלתי אותו לחלוטין עם צביעה לאומברה.
אין ספק, החודשים האחרונים היו בהחלט קטסטרופליים לשיער שלי.

לאחר שבדקתי את כל האופציות הרפואיות / תזונתיות שיכולות לגרום לתופעות האלו והכל נמצא תקין, אימצתי שגרת טיפוח שיער רצינית, דבר שלא היה באג'נדה שלי מעולם.

החלטתי לרכז את כל ההמלצות שלי למוצרי השיער הטובים ביותר עבורי בפוסט אחד יחד עם אחד שיש סביבו יותר מדיי הייפ, אבל לא ממש עשה לי את זה... 

רוצים לדעת מי הוא? המשיכו לקרוא :)


בכל שגרת טיפוח שיער קיים "השלב המקדים" שמתבצע במקלחת אשר כולל חפיפה בשמפו מתאים ושימוש במסיכה.
בפוסט הזה אדון בשלב שאחרי המקלחת, בעיצוב, סירוק וסידור השיער.

אז מקלחת, שמפו, מסיכה ומגבת על הראש - אנחנו מוכנות לפעולה! הפעולה הראשונה שאני עושה לאחר הורדת המגבת מהראש היא - סירוק.




אז כן, השיער שלי מאוד יבש, ארוך ומקורזל בקצוות מה שיוצר הרבה קשרים.
זמן ממושך חיפשתי גאולה למצבי עד שלאחר שיטוטים נרחבים ברשת נתקלתי במברשת עם שלל המלצות אשר נקראת The Wet Brush.
לאחר התחבטות של שבועיים בערך החלטתי להזמין ולנסות. זו הייתה אהבה מסירוק ראשון :)
הסירוק בה לא כואב, אין תלישת שערות או משיכה שלהן מהקרקפת, היא מתרכזת בקשר עצמו ומשחרחת אותו בפעולות קטנות של סירוק כלפי מטה. בעלות קרקפת רגישה מאוד יהנו ממנה כיוון שלא חשים כאב.
במבט חטוף זו נראית מברשת לכל דבר, אבל היא רחוקה מלהיות סתם עוד מברשת. מדובר בהצלת נפשות לסובלות מקשרים לאחר מקלחת.
באחת משירות קופסאות היופי, טרנד שנחת בישראל בשנים האחרונות, קיבלתי מברשת מיני של המותג, מעולה לטיולים! 
עדיין לא מצאתי תחליף למברשת ולמען האמת - יש לי עוד אחת שמחכה במגירה לשימוש ברגע שהנוכחית תתבלה.

חשוב לומר - אל תקרבו את המברשת למייבש שיער או מחליק - החום גורם לסיבי המברשת להתחמם ולהיהרס. 

לאחר שהשיער מסורק וחלק, אני מרססת את כולו בתכשיר It's a 10.

It's a 10 - Miracle Leave In Product



אם המוצר הזה היה עושה גם קפה, כנראה שהייתי מתחתנת איתו.
מדובר בתרסיס טיפוח שיער רב תכליתי שבניגוד לאחרים מהסוג הזה שמנסים לקלוע להכל ולא מצליחים בכלום, הוא מכוון וגם פוגע בכולם.
התרסיס מיועד לשיער יבש ופגום, מוסיף ברק, מחליק ומוריד פריזים, מגן על צבע השיער, מסייע בהתרת קשרים, מונע קצוות מפוצלים, מעניק רכות ומגן מחום.
למרות שמוצהר כי מיועד לשיער יבש ופגום אני שמחה לבשר כי הוא מתאים לכל סוגי השיער.
יתרה מזאת, הוא מומלץ בעיקר לשימוש על שיער רטוב. ייבוש השיער במייבש לאחר מכן ייתן ברק ורכות ממכרת לשיער. 
לשמחתי המוצר גם התברך בריח טוב שזה מעלה לא פחות חשובה!

הוא קיים במס' גדלים והחסרון הגדול מבחינתי הוא שמחירו לא זול בכלל והזמינות.
עד לא מזמן לא הייתה אפשרות להשיג אותו מחוץ לארה"ב, גם לא במשלוח לארץ. לשמחתי העוול תוקן וכרגע ישנו אתר ששולח אותו לארץ בחינם! הבעיה היחידה שהוא לא תמיד במלאי, לכן כדאי לעקוב באתר מתי הוא מופיע.

למי שתוהה אם הוא שווה את הסכום שהוא עולה - התשובה היא כן. 
הוא עושה בדיוק את מה שאני צריכה - מונע מהשיער שלי להתנפח ולהתקרזל, מעניק לו ברק ורכות ומריח נפלא. קל לי מאוד לעצב אותו כרצוני לאחר מכן ובנוסף הגוונים של האומברה פתאום נראים הרבה יותר בולטים ורעננים. מה עוד אפשר לבקש?

***
מחיר רשמי: 36$, 295.7 מ"ל.

לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***

ריססתי, סירקתי שוב והמשכתי הלאה לקצוות. 

בשלב זה מלך שמני השיער במלוא הדרו הגיע לכבד אותנו בנוכחותו!

Kerastase - Oreo Relax Nutri Huile + Anti Frizz






השמן החלומי הזה מוגדר כמיועד לשיער יבש ומרדני. (כנראה לא עשה שיעורי בית :)
החלטתי לבדוק את פשר ההצהרה וגיליתי שאכן אין שערה מרדנית שתעמוד בפניו.
אני מתיזה כ2-3 לחיצות על כפות הידיים ומשפשפת יד מול יד כך השמן מתחמם בין כפות ידיי.
לאחר מכן, אני מורחת את החומר בעזרת כפות הידיים על קצוות השיער (אשר קיבצתי בצד אחד של הראש מבעוד מועד :) בתנועות של מריחה, עטיפה, ואז סלסול, דואגת לעטוף היטב את הקצוות עם השמן.
כיוון שהיובש הקשה של השיער שלי מתחיל בערך מאיפה שמתחיל האומברה, אני מקפידה למרוח את השמן מנקודת הצביעה ומטה.
התוצאה מיידית ונראית לעין - השמן מרכך את השיער, מבריק את הגוונים ונותן מראה חי ולחותי נטול פריזים. חשוב להדגיש כי השמן אינו דביק והריח שלו נעים עד מאוד!
הוא לא גורם לשיער להראות שומני למרות שמדובר בשמן (כן - אני מבינה את האירוניה :) והוא מומלץ בחום למי שלא יודעת מה לעשות עם הקצוות המפוצלים והסוררים שלה.
ההשפעה שלו בשילוב תרסיס הפלא מעל, נשארת לי עד החפיפה הבאה. 
איכות במלוא הדרה.

***
מחיר רשמי: 40$, 125 מ"ל. (המוצר עולה זול משמעותית בבריטניה, לכן כדאי להזמין מאתרים בריטיים)

לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***

ריססתי בסיס, שימנתי קצוות ועכשיו הפיניש.

ALTERNA - Bamboo Smooth Kendi Oil - Dry Oil Mist



אתחיל ואתנצל על כך שהמוצר צולם במחציתו - לצערי זהו הבקבוק האחרון שנותר לי (הולכת לבכות בפינה)
את השמן היבש הזה אני מרססת כפעולה סופית - הוא מחזק את הפעולות של שני חבריו הקודמים ונותן לשיער ברק בריא שחסר לו בימים אלה.
אני לא חושבת שמדובר בשלב חובה, אבל אני יכולה לומר שבימים שויתרתי על השלב הזה, השיער היה נראה טוב אבל פחות חיוני.
מה שגם, הוא מוריד את הפריזים בשיער שנגרמים מהלחות ולא נותן מראה רטוב או שומני.
נראה שרסיסי השמן היבש עוטפים את השערה מחזקים ומעשירים אותה, תוך כדי שהם מעצימים את היופי, הרכות והצבע הטבעי שלה.

בשלב הזה אני בדר"כ מסיימת והולכת לישון את שנת היופי :)
אם עקבתי אחרי השלבים - בבוקר אני מתעוררת עם שיער חלק, רך, ריחני ומלא ברק.

***
מחיר רשמי: 25$, 125 מ"ל.

לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***

לאחר מסדר סירוק בוקר, השיער נוטה להתנפח מעט, אז אני משקה אותו באהבה רבה עם מוצר נוסף:

Uniqu One - All in one treatment



עוד מוצר רב תכליתי מוצלח ביותר! 
תכונותיו מאוד דומות ל It's a 10 שדיברנו עליו בתחילת הפוסט:
תכשיר לטיפול בשיער יבש ופגום, נותן ברק ומונע פריזים, מעניק הגנה מחום, מרכך את השיער, מספק הגנה על הצבע, מונע קשרים ומסייע בהתרתם, מטפל בקצוות מפוצלים וכו'.

אני מסרקת את השיער בצורה שאני רוצה לעצב אותו ואז משפריצה את החומר ישירות על השיער.
החומר מקבע את העיצוב, נותן שיין יפה לשיער, מונע נפיחויות ופריזים במשך כל שעות היום.
הכי חשוב - הוא לא נותן לשיער מראה שומני ומלוכלך כמו הרבה מוצרי טיפוח שיער אחרים.

בשלב הזה אתן בטח שואלות את עצמכן - אם כן, מה ההבדל בינו לבין ה It's a 10 ?
התשובה שלי בעניין היא כזו - אין הבדל מהותי.
באופן אישי, התוצאות שלי עם היוניק ואן על שיער יבש טובות הרבה יותר מאשר על שיער רטוב והתוצאות עם ה It's a 10 על שיער רטוב, טובות הרבה יותר מאשר על שיער יבש. לכן הכפילות.
בהחלט אפשר להסתדר עם מוצר אחד עבור 2 הפעולות.

למרות כל האהבה שלי למוצר הזה, אני חייבת לומר דבר אחד בגנותו :)
הוא נגמר במהירות האור!!! כל קניה מסתכמת ב3 בקבוקים מינימום - אני מסיימת אותם בקצב של אחד לחודש. מדובר בחצי כמות מהגרסא הגדולה של It's a 10.

***
מחיר רשמי: 18$, 150 מ"ל.

לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***

בדרך כלל אחרי השלב זה אני יוצאת לדרכי ומבלה יום שלם של כ12 שעות מחוץ לבית, בין חום ולחות למזגן ולקור, לא מצב אופטימלי.
אי לכך ובהתאם לזאת בסיומו של כל יום הקרקפת שלי זועקת לרחצה! הבעיה מתחילה בזה שבעקבות הנשירה לא מומלץ לי לחפוף כל יום ומסתיימת במוצר אחד חלומי שנקרא שמפו יבש.

את השמפו היבש גיליתי ממש במקרה, עוד כשמכרו אותו בסופר פארם. (נראה כמו נצח, לא?)
למי שאינה יודעת, השמפו היבש הוא תרסיס או אבקה אשר סופחים את השומן והלכלוך המצטבר לנו בקרקפת מה שגורם לתחושת ניקיון והעלמת השומניות שאופיינית כאשר השיער "מלוכלך" וזקוק לחפיפה.
הפתרון הזה הוא זמני בלבד ואינו מחליף חפיפה עם שמפו, הוא נלחץ לעזרתנו במצבים בהם אנו לא רוצים לחפוף כל יום והוא מתפקד כמוצר תחזוקה.

אז כל מי שמכירה את המוצר, יודעת גם שהמותג המפורסם BATISTE היה נמכר בארצנו והתאדה ביום בהיר אחד כלא היה מפאת "חוסר ביקוש". 
הדבר היחידי שאני תוהה זה איך ייתכן מצב כזה בשעה שעדת מעריצות עוסקות שעות בניסיון לאתר מקומות שישלחו את הסחורה הנחשקת לארץ. מישהו פספס כאן בגדול.

חיפושיי העלו חרס כאשר לא הייתי מוכנה לשלם הון בעבור משלוח לארץ, לכן אמרתי נואש ופניתי לאופציות מקומיות.
בשיטוט סתמי ולא מכוון בקניון הזהב (ממש לא מכוון, רק חיפשתי BATISTE :), נתקלתי בדוכן למוצרי שיער - שם נענתי בשלילה להימצאותו של הBATISTE אך הוצעה לי אופציה אחרת שלפי דבריו של המוכר אינה פחות טובה.
החלטתי לקחת סיכון ולהקריב את שערות ראשי לניסוי ורכשתי.

MATRIX Clean Remix - Instant Dry Shampoo



לאחר שרכשתי, גיליתי שמטריקס שייכת לקונצרן לוריאל, דבר שהעלה את ציפיותיי כיוון שלוריאל ידועים כיצרנים של מוצרים טובים לשיער. 
השימוש הראשון היה עוד באותו היום (דחיית סיפוקים מישהו? :) וסיפק תוצאות רצויות ומשמחות להפתעתי הרבה. אני חייבת לומר שלא ציפיתי למצוא מוצר כזה טוב בשוק המקומי.

נתחיל עם ההנחה, צריך לרסס נקודתית ולא מקרוב אחרת השיער נצבע בלבן והופך ברגע לשיבה :)
הוא מסיר כל שומניות או ליכלוך בשניות ונותן תחושת רעננות וניקיון.
הספריי אינו מקשה את השיער, אינו מריח רע ואינו הופך לפתיתים שמתפוררים. (נתקלתי גם בכאלה...)
התוצאות נשמרות לפחות יום שלם - כפי שציינתי קודם, שמפו יבש זה מוצר משלים ולא מחליף חפיפה.
תחושת הניקיון מספקת ואני יכולה להעביר בכיף עוד יום עם התחושה שמלווה אותי לאחר השימוש.

מוצר מעולה, נגיש במחיר סביר. אני לא רואה סיבה להמשיך לרדוף אחרי הBATISTE...

***
מחיר רשמי: 50 ש"ח, 153 מ"ל.

לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - ישנה בעיית משלוח כיוון שמדובר בספריי ואין הרבה מדינות ששולחות בדואר בינלאומי מוצר כזה. ניתן להשיג בארץ במספרות וחנויות למוצרי שיער שמחזיקים את המותג MATRIX.
***

לעומת זאת, יש שמפו יבש נוסף שנקרא PSSSSSST! וניתן להשיגו רק בארה"ב, מחירו בדיחה והוא הכי טוב שניסיתי עד היום.
הוא לא נחשב כאופציה מבחינתי כרגע כיוון שאין איך להשיג אותו במשלוח לארץ אלא רק בהגעה פיזית לארה"ב. אז כל מי שמתכננת נסיעה וחובבת שמפו יבש - לא לפסוח על הלהיט הזה!

למי שתוהה, הוא נראה כך:


תצורה נוספת של שמפו יבש שניסיתי, היא באבקה.

Bumble & Bumble - Prêt-à-Powder


well, אין ספק שצריך להתרגל למוצר הזה. מדובר בשמפו יבש לכל דבר, רק שהוא מגיע בצורת אבקה. 
בשימוש איתו הרגשתי את הניקיון הרצוי והוא תיפקד כראוי על כל המשתמש מכך.
למי שחוששת מקונספט האבקה, זה לא נראה כאילו שפכת כרגע קמח על הראש :) האבקה טחונה דק וכמעט בלתי נראית. במגע עם הקרקפת היא נספגת, סופחת ונעלמת. כמובן שחשוב לשים כמות הגיונית ולא 2 קילו אבקה :)

חשוב לומר שאין הרגשה שהאבקה "חונקת" את הקרקפת.

למרות התוצאות הטובות, היו בו כמה דברים שיגרמו לי לא לרצות לרכוש אותו שוב:
  • אני לא מתחברת למוצר שמגיע באבקה וצריך להשתמש בו על השיער.
  • הרבה יותר נוח לי בספריי, גם מבחינת אפליקטור וגם מבחינת התחושה. לא אפסח ואומר שאני עצלנית, כמה שפחות התעסקות יותר נוח לי.
  • מכיוון שהשיער שלי נפוח, לא אהבתי את העובדה שהוא נותן ווליום.
לא מעט בנות ימצאו את הנקודות שציינתי דווקא כיתרונות - לכן לאלו אמליץ להתנסות!


***
מחיר רשמי: 26$, 56 גרם.

לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - כאן
***


אשמח לשמוע, מהי שיגרת טיפוח השיער שלכן? האם ישנו מוצר מסוים שהייתן רוצות לנסות?

*******************************************************
אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!
מחכה לראותכם :)
*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד






24 comments:

  1. פוסט מעולה בובה:) אני חייבת לנסות כבר את its a 10.

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירתי!
      בהחלט ממליצה לך לנסות. הוא מעולה, מעצבן שהמחיר שלו כזה יקר... אבל הוא בהחלט נותן תמורה מלאה למחיר!

      Delete
  2. בדיוק הפוסט שהייתי צריכה עכשיו!!! מעולה!
    רק שאלה - באתר ששולח לארץ לא ראיתי את איטס א 10 שפירסמת אלא כל מיני שמפואים ומסכות..הוא לא במלאי עכשיו?

    תודה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. עכשיו הוא לא במלאי, אבל זה מתחדש כל כמה ימים, כדאי לעקוב!

      Delete
  3. פוסט מעולה גם אני מאוהבת קשות ב
    It's a ten
    ותוהה מה יעלה בגורלי כשיגמר אולי יחזור למלאי...
    טלי אחרי כל מוצרים את עושה פן או מחליק או פשוט
    Air dry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. מוצר מעולה! כפי שהמלצתי, תבדקי אם יש במלאי כל כמה ימים :)
      לשמחתי עוד 2 כבר בדרך אליי...
      אני בדר"כ משתמשת במייבש שיער לייבוש - ללא החלקה.

      Delete
    2. תודה טלי! שאלתי כי לפעמים השמנים נוטים להכביד ולהפריע לעיצוב השיער... ובאמת מעניין אם מוכרים את המטריקס אני בצפון לא יצא עוד להיתקל.

      Delete
    3. נכון - אבל בבוקר שאחרי אני משתמשת במחליק ולא נתקלת בבעיה בעיצוב - להפך, כל השיער פתאום נכנס בקלות תחת המחליק :D
      לגבי המטריקס - ממליצה לך לשאול בחנויות שמוכרות מוצרים לשיער, או מספרות שמחזיקות את המותג
      הוא יחסית פופולרית כי שייך לקונצרן לוריאל

      Delete
  4. אני מאוד אוהבת את היוניק וואן, ובהחלט רוצה לנסות את It's a ten .
    המברשת מעולה!
    ועכשיו צריכה לראות איך אני משיגה את הפססססט

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם תצליחי לגלות שתפי אותי גם, כי אני באטרף עליו! :D

      Delete
  5. הי, טלי. נתקלתי במקרה בבלוג שלך, ואני ממש נהנית. יסודי, מעמיק, לא מהסס לבקר באמת. כיף.. תמשיכי לכתוב הרבה. רחלי

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה רחלי! :X
      מקווה לראותך פה עוד הרבה!

      Delete
  6. פוסט שיער זה תמיד טוב!
    את יוניק1 אני מאוד אוהבת, בהחלט נגמר במהירות האור...
    אני ממש חייבת לנסות את ה- It's a 10 אחרי כל התשבחות, הוא בהחלט גם יותר משתלם.
    השמפו היבש של מטריקס בסדר אבל אני חושבת שהבטיסט מוצלח ממנו.
    בהזדמנות ארכוש את ה- PSSSSSST במיוחד אחרי שאמרת שהוא הכי טוב שניסית!
    ולסיום המברשת - לא מבינה את ההתלהבות הכללית סביבה, ממש לא הרשימה אותי בצורה מיוחדת...

    ReplyDelete
    Replies
    1. את בהחלט מחוייבת לנסות את ה It's a 10 ואת הפססססט, מופתעת שזה עדיין לא קרה! מחכה לדיווחים...
      אני מרגישה שהבטיסט והמטריקס נותנים לי פחות או יותר את אותו אפקט אבל כל עוד יש לי פסססססט הכל טוב :P
      הפתעת אותי עם המברשת! זו אחת הקניות המוצלחות שלי השנה! אולי אין לך קשרים? :-?

      Delete
  7. פוסט נפלא :)
    גם לי עשית חשק עז לנסות את ITS A 10.. האם זה האתר היחידי ששולח את המוצר הזה לארץ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יקירה!
      אכן כן, זה האתר היחידי שמצאתי בינתיים אחרי חפירה מסיבית... אם תמצאי עוד אשמח לעדכון! :)

      Delete
  8. מה היית ממליצה את הבטיסט או הפסססט?
    אני בארהב וקניתי ממארשלס את הבטיסט האורגינל ב 6

    ReplyDelete
    Replies
    1. בעיניי הפסססט יותר טוב לשיער שלי וגם קצת יותר זול.
      הבעיה היחידה שהוא לא זמין בכל מקום...

      Delete
  9. איפה קנית?

    אגב-יש לך סקירות מפורטות ונעימות לעין.תודה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה ! :)
      לגבי איזה מוצר את שואלת? הפסססט?
      אם כן, נרכש באולטה בארה"ב

      Delete
  10. היי, בלוג מהמם!
    אני אשמח אם תצייני בנוסף את השמפו והמסכה שאת משתמשת בהם.
    אני אחרי החלקת שיער ומחפשת בנרות המלצה על שמפו ומסכה טובים.
    הייתי בחנות שמוכרת מוצרים למספרות והמליצו לי על שמפו של חברה TAY....
    כשהגעתי הביתה שמתי לב כי ברשימת הרכיבים מופיע SLS (מלח), אז איך ייתכן שכל כך המליצו לי עליו והמוכר אמר שזה השמפו שכל הבנות שעושות החלקה קונות אצלו והוא הכי טוב.
    בקיצור הלטתי ללכת להחזיר את השמפו כי נראה לי ממש מוזר שהוא מכיל SLS והוא מיועד לשיער איחרי החלקה.
    אז... אשמח לעצה ממך :)
    תודה!

    ReplyDelete
    Replies
    1. אני משתמשת בשמפו לשיער צבוע של קרסטס (בקבוק בורדו) ומדלגת על מרכך, משתמשת במסכת האוריאו ריפלקס לשיער מרדני במקום. (שמים לב שאני חובבת קרסטס? :P )
      קשה לי להגיד לגבי שמפו ללא מלחים כיוון שאף פעם לא עשיתי החלקה, אבל שמעתי המלצות על השמפו והמרכך של סבון שהם ללא SLS.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...