Sunday, August 03, 2014

Shimma Shimma



כבר שנים שאני מטפחת את אוסף השימרים שלי שהולך וגודל מחודש לחודש.

אני אוספת אותם אחד לאחד ושומרת להם מקום מיוחד במגירה מרופדת היטב בשידת ה-ALEX שלי שהכניסה אליה עם תג VIP בלבד.

ההתמכרות הגדולה למוצרים המבריקים הללו לא מצדיקה את גודל האוסף שתופח לו כי אני מודה, לא כל יום אני משתמשת בשימר וגם לא בכל עונות השנה.

הזמן האולטימטיבי עבורי לשימוש בשימר הוא מתחילת האביב ועד סוף הקיץ ובעיקר ליציאות בערב.
אבל משהו בהם שובה את ליבי ואני לא יכולה לעבור לסדר היום האיפורי מבלי להשיג אותם :)

אז נתחיל ונאמר ישנם המון סוגים של שימרים: אבן, אבקה, קרם, נוזל וכו'. אבל לפני שנצלול הלאה לביקורות ושאר הפתעות, הייתי רוצה להתחיל עם הסבר קצר של מה זה בכלל ולמי ומה זה טוב.

המפתח להנחה נכונה של שימר מבלי להראות כדור דיסקו מנצנץ היא להניח אותו במקומות בהם האור טופח בפנינו בצורה הכי גלויה כך הברק שבו זוהר וניתן לראות אותו טוב ובאור מחמיא.

המקומות האלו הם: עצמות הלחיים, עצם הגבה, רקות, הזוית הפנימית של העין ויש כאלו שגם מניחים על קשת קופידון.
הארות בשילוב קונטור נכון מתאים, גורמות לפנים להראות יפות ומחוטבות יותר.



הדעה הרווחת היא שבעלות עור שמן ו/או עם נקבוביות או פגמים בעור לא יכולות להשתמש בשימר כיוון שהוא נוטה להדגיש את כל האזורים הלא רצויים ולגרום למראה מבריק יתר על המידה.

אני יכולה לומר שבעזרת הנחה והכנה נכונה כל אחת יכולה להשתמש בשימר, אבל זה בהחלט דורש השקעה.
צריך לדאוג למראה העור במשך היום, אם הוא מבריק יתר על המידה לפדר אותו שוב בפודרה סופחת שומן או להסתובב עם דפי בלוט על מנת לספוח את השומן שהחל לבצבץ.
בנות עם פגמים בעור (פצעים, חטטים וכו') צריכות להניח את השימר בעדינות ובזהירות במקומות בהם לא רואים באופן ברור את אותם פגמים כי הארה בהחלט יכולה לגרום להם לבלוט. 
הסוד הוא במיקום ההנחה.

היום החלטתי לספר לכם על רשימת השימרים האהובים עליי בכל הזמנים.

שנתחיל?

Bobbi Brown - Nude Glow Shimmer Brick Limited Edition



לחצו כאן לצפיה בסווץ' 


בניגוד לשימר בריק הרגיל של בובי בראון, במהדורה המוגבלת Old Hollywood Collection הפעם החליטו בבובי בראון ללכת על מראה שונה שכלל רביעית שימרים מרובעים בגוונים שונים.

השימוש בשימר בריק הוא בדר"כ בפנים או בלחיים, אבל בהחלט ניתן להשתמש בהם כצלליות!
ההבדל הגדול בין המוצר הזה לשימר בריק הרגיל הוא שבזה קל הרבה יותר להשתמש בגוון אחד אם רוצים, בשימר הבריק זה קצת יותר קשה בגלל דקיקות וסמיכות הגוונים.
הפיגמנט של המוצר הזה נפלא, המרקם אטום, טחון דק, נמרח בקלות וניתן לטשטש אותו על העור בלי בעיה. מצאתי שהדרך הכי נוחה להניח אותו היא עם מברשת 109 של מאק.

כיוון שהפורומולה עדינה והשימר אינו מכיל "פיסות נצנצים" ההבלטה של הנקבוביות לא הייתה מאוד גדולה.

כדאי מאוד להשתמש ביד קלה עם המוצר הזה כיוון שהוא מאוד פיגמנטי והנחה מיותרת עלולה לגרום לנו להראות כתאונת ניצנוצים קלה :)

ניתן לראות כאן סווץ' למוצר המהמם.
אלו 4 הצבעים בפלטה שהוסווצ'ו כבודדים. אפשר כבר לראות כמה הם יכולים להיות יפים כצלליות! רק לקחת בחשבון שהם שימריים לגמרי.
מה שכיף במוצר הזה שהוא מאוד שימושי וניתן לעשות איתו את הערבובים שרוצים כדי להשיג את השימר בגוון שמתאים/רוצים וגם כמובן משמש כצלליות מוצלחות לכל דבר!

החיסרון היחידי שלו זה שהוא נמכר במהדורה מוגבלת ולא ניתן להשיגו יותר בחנויות.

מי שמאוד תרצה, אפשר עדיין להשיג אותו באיביי.

***

מחיר רשמי: 45$, 6 גרם.
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן 
שימו לב: הלינק לרכישה מקשר לeBay ואין לי המלצה על מוכר ספציפי. כדאי לבדוק מקוריות ואמינות מוכר  ומוצר לפני רכישה.
***


TheBalm - Mary Lou-Manizer
לחצו כאן לצפיה בסווץ' 


אחד השימרים הפופולריים ביותר בזמן האחרון.
יש לו הרבה יתרונות שנדון בהם מיד אבל, (ויש אבל... שאפרט עליו יותר בהמשך) הוא לא השימר המושלם, לדעתי ישנן אופציות אחרות טובות יותר. אני הולכת להפתיע כמה מכן כנראה.

אז בינתיים נתמקד במה כן טוב :) ויש מספיק!

המרקם וההרגשה של המוצר על העור מאוד נעימה, האבקה פיגמנטית, דחוסה ונמרחת כמו חמאה.
מה שמעולה בו זה שהוא לא נראה כאילו מרחתי גליטר כלשהוא, הוא נותן מראה של שימר קרמי, חלק ועדין.
הוא מכיל כמות גדולה של חומר, 8.5 גרם, אני לא חושבת שזה מסוג המוצרים שיהיה אפשרי לסיים... במיוחד כי הוא כ"כ פיגמנטי וצריך רק ממש מעט ממנו כדי להנות מיופיו. הגוון הוא שמפניה עם נגיעות זהב שנראה מאוד טבעי על רוב גווני העור.
אפשר להשתמש בו כשימר לפנים, צללית, הארה בזווית הפנימית של העין, שימר לשפתיים ומה לא! מדובר במוצר רב תכליתי ואיכותי במחיר נהדר.
ושלא נשכח חלילה את האריזה המקסימה והמתוקה!

הבעיה הגדולה שלו היא שהוא לא מתאים לכל סוגי העור. הוא בהחלט לא מומלץ לבעלות עור שומני שכן הוא מדגיש כל דבר ודבר.
עדיין לא הגעתי למסקנה אם זה המרקם או הגוון, אבל זה בהחלט לא יחמיא לכל אחת.
כמו כן, אם לא מטשטשים אותו כראוי הוא נראה כטלאים של שימר :) 

מסקנה: מחיר מעולה עבור כמות החומר שמקבלים ורב תכליתי, רק צריך לדעת לעבוד איתו כדי שלא יראה כגוש מנצנץ.

מי שמחפשת הארה מאוד עדינה, ייתכן שהמוצר הזה לא יתאים לה כיוון שצריך לעבוד איתו בהמון זהירות כדי שלא יהיה פיגמנטי מדיי.
מי שמנוסה עם שימרים תפיק תועלת מאוד גדולה ממנו!


***
מחיר רשמי: 24$, 8.5 גרם.
לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***


Hard Candy So Baked Bronzer - Tiki



לחצו כאן לצפיה בסווץ' 

שימר אפוי מבית Hard Candy שנמכרים באופן בלעדי ברשת Walmart בארה"ב.
המוצר עצמו מוגדר כברונזר אבל הקשר בינו לבין ברונזר מקרי בהחלט! מדובר בשימר לכל דבר.
הפיגמנט שלו מצויין והגלואו מאוד עדין. המרקם שלו לא חמאתי כמו דה באלם אלא אבקתי אפוי. 
ההארד קנדי זול ביותר ולדעתי נותן הארה עדינה ויפה נטולת גליטרים, לא מדגישה נקבוביות ובהחלט מומלצת!
הייתי בטוחה שהוא הולך להפיל הרבה נשורת ולהיות גירי, אבל שמחתי לגלות שלא כך הדבר.
מי שמחפשת הארה עדינה ביותר ליום יום תמצא בו נחמה מושלמת, מה שגם יש בו כמות מאוד גדולה שלדעתי תספיק גם לנכדים ולנינים :)

מי שתוכל לשים את ידיה עליו תהיה מאושרת...


***

מחיר רשמי: 9$, 12.5 גרם.
לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
שימו לב: הלינק לרכישה מקשר לeBay ואין לי המלצה על מוכר ספציפי. כדאי לבדוק מקוריות ואמינות מוכר ומוצר לפני רכישה.
***

MAC Mineralize SkinFinish - Soft & Gentle



לחצו כאן לצפיה בסווץ' 

ישנה תחושה שמאק מציגה שנים את הSoft & Gentle כמוצר ההארה האולטימטיבי.
האם אכן כך הדבר?
ובכן, יצא לי להתנסות בו לא מעט בשנים האחרונות ואני באופן אישי לא מרגישה שזה אכן המצב.
השימר אינו עדין כלל לטעמי, מכיל חלקי גליטר בולטים, האבקה אינה גרוסה דק ויש נטיה לנשורת באריזה ובעת ההנחה על הפנים.
הרגשתי שיש לו נטיה להמרח ולפזר את הגליטר all over the place, מה שממש לא מצא חן בעיני.

הגוון שלו מאוד יפה ומחמיא רק שלדעתי הפורמולה לוקה בחסר. מה שגם בנות עם עור בעייתי מהסוג שציינו קודם לא יוכלו להנות ממנו במיוחד. 

חובה להתנסות בו לפני רכישה, הוא בהחלט לא יתאים לכל אחת.

***

מחיר רשמי בארץ: 172 ש"ח, 10 גרם.
לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
שימו לב - ניתן להשיג בחנויות הרשת בארץ
***

Estee Lauder Illuminating Powder Gelée - Heat Wave Limited Edition 



לחצו כאן לצפיה בסווץ' 

עוד שימר שהפך לקאלט והפעם מבית אסתי לאודר. 
האם מוצדק?

לאחר ההייפ המטורף שהיה סביבו מאוד רציתי להשיג אחד כדי לראות במה מדובר. 

הבעיה הייתה שלכל חנות שהלכתי לא היה במלאי והייתי קרובה ללוותר עד שהחלטתי לעשות ניסיון אחרון ולפנות לשירות הלקוחות של אסתי לאודר בישראל.
לשמחתי, חזרו אליי באותו היום ואמרו לי שהגוון נמצא במלאי בחנות העודפים ושהם יכולים לשלוח אותו אליי בדואר. 

בתמונה הגוון נראה כ-Rose Gold או בתרגום חופשי, ורוד מוזהב, מה שבמציאות אינו נכון, הוא זהב לגמרי.

המרקם מאוד מיוחד ואינו מכיל גליטר אלא חלקיקי שימר קטנטנים שקשה להבחין בהם באריזה, מה שיוצר מראה זוהר ומעודן על העור.
המרקם הוא Sheer מה שאומר שגוון העור שלנו ישפיע על איך שהגוון יתקבל עלינו.
יש לו מרקם רך וחלק, מעט חמאתי, שבמגע עם העור הופך לאבקה. השימר מאוד פיגמנטי וקל מאוד לבנות את האינטנסיביות שלו במידה ורוצים.
בזכות הפורמולה המצויינת, אין נשורת כלל והעמידות טובה ויכולה להחזיק יום שלם.

חשוב להדגיש שכיוון שהפורמולה והפיגמנט מאוד טובים, קל מאוד להגזים ולהראות כמו קריסטל באור שמש, לכן צריך להשתמש בו באופן מתון. 

לא צריך הרבה חומר כדי להגיע למראה זוהר, מספיק ממש מעט.
עור שומני יאלץ לקחת משנה זהירות או לוותר על מחזירי אור בהליכה הלילית :)
לעור יבש או בוגר, יש לחומר נטייה להיכנס לקמטוטים ולהדגיש אותם - גם פה צריך להשתמש בעדינות או לוותר, זה לא מחמיא במיוחד.

אני משתמשת בו בעיקר להארות בעצם הלחי, עצם הגבה וכצללית וסך הכל מרוצה מאוד.


***

מחיר רשמי: 260 ש"ח, 12.5 גרם.
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
שימו לב: הלינק לרכישה מקשר לeBay ואין לי המלצה על מוכר ספציפי. כדאי לבדוק מקוריות ואמינות מוכר ומוצר לפני רכישה.
ניתן עדיין למצוא בסניפים מסויימים בארץ ברשתות הפארם. מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של אסתי לאודר.
***


Becca Shimmering Skin Perfector - Rose Gold 


לחצו כאן לצפיה בסווץ' 

הגענו לגולת הכותרת שלי! זהו השימר אבקתי המושלם ביותר שנמצא במגירת האיפור שלי.
הדבר שהכי העציב אותי בשימוש הראשון שלי בו, היא העובדה שהוא היה במהדורה מוגבלת והמחשבה שברגע שהוא יגמר לא יהיה עוד. אללי!
אבל אני שמחה להודיע שאין סיבה לדאגה. (מיד תבינו למה...)

נתחיל עם הפורמולה המדהימה - אבקה דחוסה היטב שנמרחת כמו חמאה. בעת ההנחה החומר כעין נמס לתוך העור ומתמזג איתו מה שנותן תוצאה מהממת.

בגלל ההתערבבות המושלמת הזו, הוא לא מדגיש את הנקבוביות ונותן זוהר טבעי וחם.
העמידות שלו נפלאה והחזיקה עליי מעמד במשך מעל 9 שעות. שאפו!
הגוון שלו קצת מורכב, מדובר באפרסק ורדרד עם תת גוון חם וזוהר. בהנחה על העור הוא נותן גם זיקים של זהב.
לזוהר שהוא מעניק לא מצאתי תחליף ואני מאוד אוהבת אותו - לפעמים גם משתמשת בו בסומק בלבד. 
ניתן לטשטש אותו בקלות והוא נטמע בעור בצורה אלוהית אבל גם איתו חשוב מאוד לשים לב לא להגזים בהנחה, אחרת זה פשוט יראה רע.
לדעתי הוא יהיה אידיאלי בעיקר עבור גווני עור מדיום או כהה ועור שזוף.

ולבשורה המשמחת - כיוון שהגוון המדובר גרף הצלחה מסחררת, בחברת Becca החליטו להוסיף אותו לליין מוצרים הקבוע וניתן להשיגו!
אממה, הובא לידיעתי שהצורה המהממת של יהלום או מטילי זהב (אם רוצים להיות יצירתיים :) שהייתה במהדורה המוגבלת לא תשמר במהדורה הרגילה והיא תהיה זהה לחברותיה, שטוחה ללא צורה:





מבאסים :)

***
מחיר רשמי: 38$, 8 גרם.
לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***

CHANEL Sheer Illuminating Fluid - Soleil Tan De Chanel in Sun Kissed


לחצו כאן לצפיה בסווץ' 


נוזל הקסם של שאנל הצליח לשבות את ליבי. אקדים ואומר שמדובר בשימר הנוזלי היפה ביותר שנתקלתי בו עד כה.
המרקם שלו נוזלי Sheer אך עם "גוף", הוא עשיר בשימר עדין והמרקם נעים לשימוש.
הוא פיגמנטי, קל לטשטוש ועמיד ביותר!

אחרי משחקים מרובים עימו הצלחתי באופן אישי למצוא לו מס' שימושים עיקריים:

  1. שימוש כהארה מעל המייקאפ בלחיים כבסיס לסומק אבקה מאט, השילוב בין שניהם מאוד מעניין ויוצר ברק עדין ומיוחד. לבנות בהירות יותר, בהחלט אפשר להשתמש בו כסומק.
  2. ערבוב של 2 טיפות מהנוזל המטריף עם המייקאפ הקבוע הופך אותו לזוהר, קורן ורענן.
מעבר למוצר טוב והפרקטי שהוא, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר בשאנל, אחת חברות היוקרה המובילות ביותר מה שמתבטא בעיצוב הורס לחלוטין.
הסמל של שאנל שמעטר את ראש הפקק אומר הכל והבקבוק עשוי הזכוכית חלבית עבה, יוקרתית ומזמינה חתם את הגולל.
השינוי היחידי שהייתי ממליצה לשאנל הוא להוסיף משאבה, הפיה של הבקבוק פתוחה וקצת קשה לשלוט על החומר שיוצא.

מתאים למשתמשת המיומנת ולמי שאינה פוחדת להתעסק עם שימר נוזלי.


***

מחיר רשמי: 48$, 30 מ"ל.
לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - מדיי פעם מופיע באתר סטרוברינט, כדאי לעקוב.
***



Benefit - Watt's Up!

לחצו כאן לצפיה בסווץ' 

עברנו לאחת היציאות הטובות ביותר של בנפיט בשנים האחרונות.
בניגוד להרבה מוצרים ישנים וטובים שהם החליטו פתאום להוציא אותם מקו הייצור ללא סיבה נראית לעין, (ע"ע Powderflage, F..Y..I) אני מקווה שזה לא יקרה שוב.

מדובר בשימר בצורת סטיק במרקם קרמי שנמרח כמו שפיללתי בחלומות הטובים ביותר שלי.
אני משתמשת בו כמעט כל יציאה והוא מספק את ההברקה המדויקת שאני מחפשת - זהובה, עדינה, מלאת זוהר ובמרקם שאני אוהבת.
הוא ניתן לבניה ולטשטוש והאפליקטור שלו מאוד נוח לשימוש. מצידו השני יש ספוגית שעוזרת בטשטוש, רק שמעולם לא השתמשתי בה :)
אני אוהבת לטשטש את המוצר הזה עם הידיים - הוא מתאים לי לשימוש בעיקר בעצמות הלחיים, בשל גודלו הוא לא ממש פרקטי לאזורים קטנים יותר.
הוא בולט בתאורה מתאימה ומאוד קשה לטעות איתו ולהגיע להארה מפלצתית.
מה שגם, אם מניחים לפני האיפור את הפריימר המהולל שלהם ה-POREfessionalמובטח לכן יום נטול נקבוביות :)

מומלץ בחום!

***
מחיר רשמי: 30$, 9.4 גרם.
לינק לאתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
***
אז כן, לא היה לי פשוט במיוחד לבחור מקבץ שימרים מתוך כל ההמון, אבל רציתי לקחת מדגם מייצג ולהציג אותו בפניכן עם דעתי :)

אשמח לשמוע, איזה שימר משמש אתכן בימים לוהטים אלו? האם יש אחד מסויים שהייתן רוצות לנסות?

*******************************************************
אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!
מחכה לראותכם :)
*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד






23 comments:

  1. טלי, הפוסט מושלם כרגיל :)
    מסכימה לגמרי לגבי הסופט אנג ג'נטל, אני בקושי נוגעת בו בדיוק באותה סיבה.
    הדבר היחיד שאני תוהה לגביו הוא איפה הדיור החדש בכל הסיפור?? חחחח

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה מקסימה! :-*
      מפאת הוד והדר, הדיור יקבל פוסט מיוחד משלו........ :D

      Delete
  2. פיווו חחחח עכשיו הכל ברור:)

    ReplyDelete
  3. פוסט נהדר.
    סקרנית לגבי הדיור המהולל כי טרם התנסיתי בו.
    תודה לך טלי המתוקה

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה לך יקירתי שבאת לבקר אצלי! :-*
      הדיור הולך לקבל פוסט בלעדי! זה בתכנון הקרוב...

      Delete
  4. פוסט מענג :)

    ReplyDelete
  5. איזה פוסט מטריף!!!! כולו נוצץ, זוהר ומושקע כמו שרק את יודעת לעשות.. תענוג לקרוא

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה יפתי!
      יודעת כמה את אוהבת את השימר של בקה כמוני...
      :)

      Delete
  6. מאד אהבתי את הפוסט מאיפה מזמינים את השימא של becca ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה! כיף לשמוע :-)
      פרסמתי לינק לרכישה בסוף הסקירה שלו, תגידי לי אם את לא מוצאת.

      Delete
  7. וואו טלי, יצאו לי העיניים. רכשתי לאחרונה את היי בים של בנפיט והתאהבתי והתלהבתי לחלוטין. עכשיו מחפשת משהו ממש מעט עדין יותר - אולי ווטס אפ? נשמע שהוא לא שימרי ועלול לעבוד היטב. מה עם MOONSTONE של בקה? שמעתי עליו המלצות רבות.
    אניוייז, תודה על פוסט נפלא :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. אם את מחפשת משהו ממש עדין תשכחי מהבקה :D
      ממליצה על הוואטסאפ של בנפיט או הטיקי של הארד קנדי אם יש לך איך להשיג

      Delete
  8. הם כל כך יפים כולם!
    אני לרוב משתמשת בשימרים בערב כי אחרת זה נראה לי יותר מדי.
    אם דיברת על מרקמים אז שימרים נוזליים הם המועדפים עלי ואח"כ קרמיים, כמו למשל של בנפיט, התוצאה הכי מחמיאה לדעתי.
    את הנוזלי של שאנל אני מאוד אוהבת ובעיקר משתמשת בו לערבוב עם המייק אפ.
    קראתי מה כתבת על הסופט אנד ג'נטל, אז אני מאוד אוהבת אותו, והוא מהפופולריים אצלי מהאבקתיים אחכ מגוון פלטות הג'ל של לאודר.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ואוו הפתעת אותי! :D אני ממש לא מתחברת לסופט אנד ג'נטל, זה רק מראה כמה שאיפור זה משהו אינדיבידואלי.
      אנחנו חולקות דעה משותפת לגבי הבנפיט, הוא אחד הטובים בעיניי!
      אגב, שמחה לדעת שאני לא המשוגעת היחידה שמערבבת את השאנל עם המייקאפ... :) התוצאה הורסת!

      Delete
  9. לייק לשימר! זה אחד ממוצרי האיפור האהובים עליי ביותר, ללא ספק.
    אני לא אוהבת את האריזות החדשות של מאק :-(
    המרי לו הוא המושלם בעיני, ואני רוצה את הנוזלי של בקה שהוא פשוט מדהים.

    ReplyDelete
    Replies
    1. גם אני זוממת על הבקה... הוא גם מאוד נוח לשימוש, יש לו משאבה!
      אגב, מסכימה לגבי האריזות החדשות של מאק, זה נראה כמו חיקוי של עצמם :D

      Delete
  10. פוסט מהפנט ביופיו!
    אני חושבת שאני בין היחידות שנותרו אדישות להיילייטר של אסתי לאודר. לא יודעת למה, הוא בהחלט יפה אבל לא משך אותי לקופה.
    לעומת זאת, המוצר של באקה שהצגת פשוט תענוג לעיניים!

    ReplyDelete
    Replies
    1. לא סתם הוא הפייבוריט :P
      גם לי האסתי לא עשה את זה באופן חריג... הייתי מחליפה אותו בשימר של בקה 20 פעם אם היה צורך :)

      Delete
  11. היי, מעולה! ממש אהבתי, גם עשית לי קצת סדר בראשון עם כל הבאז הזה סביב הלומינייזר ואסתי.
    רק הערה קטנה, קצת מעצבן שבשיל סווצ' צריך לעבור דף בלינק, עדיף לדעתי פשוט להעלות רגיל את התמונה

    ReplyDelete
    Replies
    1. שמחה שהצלחתי לעשות קצת סדר :) !
      לקחתי לתשומת ליבי את ההערה על הסווצ'ים, נראה מה ניתן לעשות...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...