Friday, July 25, 2014

Clarisonic Joy





תאמרו שלום ל- Clarisonic, החבר הכי טוב של פניי בחודשים האחרונים!

Clarisonic היא חברה אמריקאית אשר משווקת מגוון מוצרי ומכשירי טיפוח עבור הפנים והגוף משנת 2000.

הרשו לי לספר קצת על החבר החדש מדגם Mia 2...
הקלריסוניק הוא מכשיר ביתי שמיועד לניקוי העור (פנים/גוף) שהוכח מדעית כי הוא מנקה פי 6 יותר טוב מאשר ניקוי ידני שאנו מבצעים עם סבון. המברשת זזה 300 פעמים בדקה בטכנולוגיה חדשנית שנקראת Sonicare.
מטרת התזוזה המהירה היא פתיחת את הנקבוביות, הבאת הלכלוך לשכבה העליונה של העור ולהסירו.
הניקוי באמצעות המכשיר מכין את העור לספיגה טובה יותר של לחויות, קרמים מסוגים שונים וסרומים.
המכשיר מבצע ניקוי עדין שמאפשר שימוש בו עד פעמיים ביום. פעולת הניקוי משאירה את עור רך, חלק, נקי ויפה יותר.


למכשיר יש 2 אפשרויות של מהירויות, כך שבאפשרותי לבחור את המהירות שמתאימה לצרכים שלי.
מהירות 1 נקראת Delicate והיא איטית יותר שמתאימה לעור עדין ורגיש.
מהירות 2 נקראת Universal והיא בעצם מתאימה לכל סוגי העור, לשימוש יומיומי.
שימוש במהירות 2 מנקה 26% יותר מאשר מהירות 1.




חשוב להדגיש שהמטרה היא לא לנקות כמה שיותר, אלא להתאים את המהירות לצרכי העור בכדי למנוע תופעות בלתי רצויות - גירוי, אדמומיות או תפרחת.
למכשיר המגניב יש טיימר שנותן אינדיקציה שהגיע הזמן לעבור לנקות אזור אחר בפנים. זאת כדי למנוע מצב של הברשה ממושכת באזור אחד שעלולה לפצוע את העור.
הפלוס הגדול ביותר מבחינתי הוא שהמכשיר עמיד במים כך שאפשר להשתמש בו בזמן המקלחת!
חשוב לציין שהוא מאוד קליל ונוח לנשיאה ושימוש בנסיעות.

על גוף המכשיר יכולות להתלבש סוגים שונים של מברשות:



כל מברשת תוכננה לתת מענה לסוג עור מסויים ולצרכיו:

ACNE - זוהי מברשת שמתאימה לעור שהוא פרו-אקנה. הסיבים מהם מורכבת המברשת בנויים בצורה שמייצרת יותר קפץ בעת הניקוי, זאת כיוון שיש הרבה יותר סיבים.

DEEP PORE - מתאימה לעור שומני ולאלו הסובלים מנקבוביות סביב האף ובאזור הלחיים. המברשת הזו מסתובבת בצורה שונה משאר המברשות: הסיבים הפנימיים זזים לכיוון אחד בזמן שהסיבים החיצוניים זזים לכיוון השני.
סיבוב כזה מאפשר ניקוי באזורים נקודתיים, מתאים בדיוק לנקבוביות.

DELICATE - המברשת לעור עדין נמכרה תחילה רק ביפן כיוון שהעם היפני ידוע כסובל מעור עדין ביותר.

עקב ההצלחה המסחררת, הפכה לפופולרית ביותר ונמכרת כעת בכל העולם.
חשוב לציין שהיא מתאימה לעור עדין ודק במיוחד שנוטה להפצע "ולהשבר" מכל פעולה חריגה או מעט אגרסיבית.

SENSITIVE - המברשת לעור רגיש מתאימה לשימוש במצבים בהם העור רגיש ומגורה. אני חושבת באופן אישי שלכל אחת צריך להיות ראש מברשת אחד לפחות עבור עור רגיש.
לפעמים יש תקופות בהן העור רגיש ומגורה ולא כדאי להזניח את הניקוי שלו, לכן הייתי ממליצה להחזיק ראש אחד מהסוג הזה לכל מקרה.
אגב, זו המברשת בה המותג ממליץ להתחיל בשימושים הראשוניים.

NORMAL - מברשת ניקוי אידיאלית עבור עור רגיל שלא סובל מבעיות מיוחדות.

BODY - מברשת אשר מתאימה לשימוש על הגוף. היא גדולה יותר ממברשות הפנים כיוון שהיא מתאימה לשטח רחב יותר. מתאימה לאזורים כמו: מרפקים, ברכיים, גו וכו'.
מבצעת ניקוי יסודי ומפנק! מומלץ בזמן המקלחת :)

בנוסף, לנוחיותכן צירפתי טבלה שמפרטת את ההבדלים העיקריים בין המברשות:



חשוב לציין כי יש להחליף ראש מברשת כל 3 חודשים.


המברשת בה אני משתמשת באופן קבוע היא ה- SENSITIVE.



הדרך בה יש להשתמש נכונה במכשיר:
  • יש להסיר איפור עיניים באופן ידני עם מסיר איפור
  • להניח סבון על עור שהורטב או על מברשת לחה.
  • ללחוץ על כפתור ההפעלה
  • לבחור מהירות רצויה (1 או 2)
  • כאשר מתחילים בניקוי כדאי מאוד לשים לב לטיימר שמודיע מתי יש לעבור לאזור הבא.
  • הניקוי מתבצע בתנועות סיבוביות קטנות באזורים הרצויים וזה הזמנים המומלצים:
    • 20 שניות באזור המצח
    • 20 שניות באזור האף והסנטר
    • 10 שניות על כל לחי



כל מברשת מגיעה עם כיסוי פלסטיק שחשוב לאחסן אותה איתו כדי למנוע הצטברות אבק או כל מיני מזיקים אחרים על סיבי המברשת.
כיוון שכיסוי הפלסטיק של המברשת מחורר חלקית מה שמאפשר איוורור, אני לא מחכה שהמברשת תתייבש לאחר השימוש ומניחה את המכסה מיד אחרי. (כמובן לאחר שרחצתי אותה עם מים :)



בביקורי האחרון בארה"ב החלטתי להחליף את המכשיר הקודם שהיה לי מאותה הסדרה, ולהתחדש בצבע חדש ומרענן :)
רכשתי את הדגם הצבעוני מסדרת Festival Of Colors שנקרא Joy. כפי שניתן לראות בתמונות, מדובר בגוון ורוד פוקסיה אדמדם, מאוד יפה ואטרקטיבי!
למרבה ההפתעה, בסדרה הזו Clarisonic צבעו גם את הנרתיקים הקשיחים בצבע של המכשיר. (יאיי!)
בכל הסדרות הרגילות צבע נרתיק הקשיח הוא לבן, בהחלט מדובר כאן בשינוי מרענן וצבעוני.



הקיט המקסים הגיע עם המכשיר עצמו, נרתיק קשיח (מעולה לנסיעות!), מברשת מסוג SENSITIVE, סבון קטן לניקוי הפנים של המותג ומטען.
הנרתיק הקשיח מגן על המכשיר בצורה מושלמת והוא איכותי ביותר. אגב, לא פחות חשוב, הוא משגע!

דבר חשוב לגבי המטען - כיוון שרכשתי את המוצר בארה"ב הייתי חייבת לרכוש מתאם לשקע הישראלי. למרות שלא מדובר בהשקעה גדולה אלא כמה שקלים בודדים, זה משהו ששווה לציין.







לשמחתי בעת הרכישה המוכרת החביבה החליטה לתת לי במתנה תיק מקסים של המותג כדי שיהיה קל לשאת את הקלריסוניק, חברי החדש, בנסיעות יחד עם עוד אביזרים ו/או תכשירים שונים.
התיק מאוד קל והעובדה שהוא בצורת גליל מאפשרת להכניס המון דברים לתוכו בנוסף לקלריסוניק כיוון שנפחו מאוד גדול יחסית לתיק נסיעות. 
אני מצליחה להכניס בו בקלות כמה מוצרי איפור, מברשות ואפילו מברשת שיער.
אני מודה שאני משתמשת בתיק גם כשאני בבית, רק בגלל שהוא כזה יפה!!!

Hello Gorgeous!




מכיוון שאתם כבר יודעים שאני ג'אנקית של קישקושים בהמוניהם, אני מרגישה מאוד חופשיה לשתף אתכם בוידוי השטותי הבא שלי :)

אהבתי את התיק בעיקר בגלל ידית הרוכסן, הביטו - זה קלריסוניק קטן!


כיוון שיש להחליף ראש מברשת כל 3 חודשים, החלטתי לרכוש דבר נוסף שנראה לי מאוד משתלם:



בחישוב מהיר, אני מכוסה פה לשנה שלמה.
כיוון שכל מברשת בודדת עולה כ 27$, זו בהחלט עסקה משלמת, 4 עבור 75$.
כמובן שגם כאן יש אופציה לבחור את סוג המברשת שרוצים - אני בחרתי את האידיאלית עבורי.

כיוון שיש לי עור מאוד רגיש שנפגע ממש בקלות מכל דבר שאינו בשגרה, מאוד חששתי להתחיל להשתמש במכשיר כיוון שהבנתי שהיו המון בנות שסבלו מתגובה מאוד לא רצויה מהשימוש בו.
לשמחתי, אני מרגישה שהתחלתי להשתמש בו בצורה הנכונה ולכן לא חוויתי תופעות מהסוג הזה.

לאחר שימוש ממושך, אני יכולה לחוות את דעתי על מדוע תופעות שליליות יכולות לקרות לאחר שימוש במוצר:
  1. ייתכן והמשתמשת לא התאימה את המברשת הנכונה לסוג/מצב העור
  2. זמן השימוש במכשיר היה ממושך מהרצוי
  3. שימוש תכוף במוצר בתקופת ההסתגלות 
  4. שימוש בסבון שלא מתאים עם מוצר מסוג זה
המוצר הפך לחלק משגרת הטיפוח היומיומית שלי.
מה שכן, חשוב לי לומר שכאשר התחלתי להשתמש בו, זה לא היה כל יום.
נתתי לעור להתרגל לתחושה ולאפקט החדש בהדרגה. במקביל דאגתי גם למרוח קרם לחות עשיר במיוחד אחרי הניקוי כיוון שחששתי מיובש עקב ניקוי עמוק שכזה שמסיר שכבת שומן מהעור, יחד עם הלכלוך. (חשוב מאוד!)

באופן כללי, לאחר חודשים של שימוש אני יכולה לומר שאני מאוד מרוצה ואני מרגישה שאני מקבלת תמורה מלאה לכסף שהשקעתי.
זה לא מוצר שאפשר להמליץ או לקטול - נוכחתי לדעת שכל אחת מגיבה לו בצורה שונה ואין מנוס מאשר לנסות ולראות אם זה מתאים. למרות זאת כדאי מאוד להקפיד על 4 הנקודות שציינתי קודם.
השימוש במוצר מהנה (גם במברשת הגוף!) וכבר לאחר השימוש הראשון מרגישים בהבדל בעור הפנים.

התענוג אינו זול במיוחד ומחירו הרשמי של המכשיר עומד על כ 149$. 

ניתן להזמין מאתרים כגון Sephora או Nordstorm באמצעות חברת שילוח או מהאתר הבא ישירות לארץ, רק שמבחר הצבעים של הדגמים בו מדולדל לגמרי.
באתר הזה יש מבחר יותר גדול, אבל משלוח בינלאומי יחסית יקר, כ40$. 
ניתן להזמין גם מהאתרים הבריטיים במחיר יקר קצת יותר, אך עם משלוח חינם. 

עד כאן להפעם...


אשמח לדעת, האם יש לכן קלריסוניק? אם כן, מה דעתכן? אם לא, האם שוקלות לרכוש?


*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד






19 comments:

  1. וואוו שנים אני מתה לנסות את הקלרסוניק אבל אני חייבת לומר שאני מפחדת לעשות נזק לעור שלי, אחרי הכול הפנים זה לא רצפה לא אמורים לקרצף כול יום או אפילו פעם בשבוע. מה ההנחייה של קלרסוניק לשימוש?

    ReplyDelete
    Replies
    1. הם מייעצים להשתמש פעמיים ביום - בוקר וערב. לדעתי אין צורך וכדאי רק פעם אחת ביום, בערב.
      אני באופן אישי התחלתי עם פעמיים בשבוע ולאט לאט עליתי בהדרגה כדי לא להכניס את העור להלם - זה עבד מצויין, התוצאות נפלאות והיום אני מאוד מרוצה ממנו.

      Delete
  2. אני גם מתה לקנות אותו !!
    ואני שוקלת לעשות זאת אבל איפה הכי שווה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. בעיקרון - הכי שווה לקנות בארה"ב עצמה אם את מגיעה לשם או יש לך לאן לשלוח. משפחה / חברים שמגיעים לארץ
      המבחר שם הוא עצום ובמחיר הכי זול שיש כרגע.
      את מתכוונת לטוס או מתכננת הזמנה מהרשת?

      Delete
  3. תוכלי לפרט לגבי המתאם למטען? כל נסיעה שלי לארה"ב אני מתה לקנות את המכשיר ומפחדת שלא אצליח להטעין אותו בארץ

    ReplyDelete
    Replies
    1. כדי לטעון את המכשיר בארץ צריך לרכוש מתאם שמחבר את השקע האמריקאי לישראלי, מוכרים את זה בכל חנות חשמל וזה עולה בערך 10 ש"ח
      למכשיר הזה לא צריך ממיר למתח החשמלי אלא רק מתאם לשקע מה שהופך את זה לפשוט יותר :)
      לא לחשוש!

      Delete
  4. היי טלי
    היה כיף לקרוא, סקירה ממש מלאה ומקיפה! אפילו שכנעת אותי לקנות.. אבל אז ראיתי את המחיר חחח

    ReplyDelete
    Replies
    1. אליה וקוץ בה ;)
      אכן, לא זול בכלל. אבל השקעה טובה לטווח הרחוק, אולי מתישהו בעתיד!

      Delete
  5. אז קודם כל התמונות נהדרות, רואים שאת נהנית מהמצלמה החדשה :)
    חוץ מזה תתחדשי על הרכש החדש, אין ספק שבחירת מהירות וראש גורמים למברשת להיות מותאמת בצורה אולטימטיבית למשתמשת.
    אני לא יכולה להשתמש כל יום במברשת חשמלית, זה שוחק לי את העור. אז משתמשת בערך יום כן יום לא.
    התיק מהמם בהחלט וגם הצבע של המברשת. כיף לך!

    ReplyDelete
    Replies
    1. המצלמה עושה עבודתה נאמנה רק אני הבעייתית שצריכה ללמוד לתפעל אותה טוב יותר :-?
      מברשת חשמלית בהחלט לא מתאימה לכל אחת, למזלי זה עובד לי מצויין ואני מאוד נהנית ממנה!
      הצבעים זה בדיוק אני, תפור עליי! w-)
      רגע! איך לא אמרת כלום על הרוכסן של התיק...? LOL

      Delete
    2. זה לא סתם הרוכסן של התיק, זה איך שהצטלם כל כך פוטוגני ;)

      Delete
  6. פוסט מהמם! מה ההבדל בין הדגמים השונים של המכשיר? ומה הכי כדאי?

    ReplyDelete
    Replies
    1. כל מכשיר בעל יכולות אחרות, אני ממליצה לכל המתחילות להשתמש במיה 2, זה הדגם הכי יעיל ונמכר.
      יש דגמים שלא מכילים 2 מהירויות ויש דגמים שמכילים גם מברשות לגוף או לרגליים... זה עולם ומלואו :)

      Delete
  7. היי.רציתי לדעת אם אפשר לקנות הקלריסוניק ופשוט להחליף את המברשת לפי הסוג עור שלי?

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט כן!
      בפוסט מפורטים סוגי המברשות, את יכולה לבחור ולהתאים לך את זו שמתאימה לסוג עורך

      Delete
    2. תודה רבה טלי על היחס והנכונות לעזור :)

      Delete
  8. היי טלי סליחה שאני משגעת אותך רציתי לדעת אם את יכולה להסביר לי איך אני מזמינה מהנור
    דסטורם?

    ReplyDelete
    Replies
    1. מה הכוונה? האם את מתכוונת לתשלום עצמו או שימוש בחברת שילוח?

      Delete
  9. גם וגם..הוא לא נותן לי בכלל אפשרות למלא פרטים..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...