Saturday, December 06, 2014

Hot Lips


הכמיהה לשילוב מוצלח של עמידות, גוון מושלם, כיסוי ומריחה ענוגה של שפתון, קיימת אצל כל אחת מאיתנו.
אני יכולה להעיד באופן אישי שתמיד יש בי רצון לנסות עוד ועוד גוונים ומרקמים וכך אני מוצאת את עצמי עם מגירה עמוסה כל טוב וללא כל יכולת לסיים שפתון אי פעם. נשמע מוכר?

אין לי ספק כלל - שפתון הוא המוצר בו אני לא יכולה להפסיק לגוון ולעולם לא יהיה לי מספיק!

אז מי הם בכל זאת האהובים ביותר? 
אין ספק, שאלה קשה, כמעט בדומה לשאלה מי הוא הילד המועדף :)
אך למרות הקושי, לכל אחת מאיתנו יש את המס' המצומצם של "כוכבים" שבסופו של יום היא תושיט את ידה אליהם.

אז לאחר הפסקה קצרה, היום החלטתי לשתף אתכן מי הם החברים המיוחדים שלי!
(וגם אחד כזה שאכזב... כן, כן)

THE SOFT & GENTLE


או שמא נאמר, האהובים! מקבץ אהבת השפתיים הגדולה ביותר שלי בתמונה אחת...

אז מה יש לנו פה?

Too Faced: Melted Liquified Long Wear Lipstick - Fig

מדובר במוצר יחסית חדש שיצא לשוק לפני מס' חודשים השייך לחברת Too Faced.
השפתון עצמו מגיע בטיובה, עם פיה שאינה נזילה ומתהדרת במעין כרית קטנה שדרכה עובר החומר וניתן לטפוח / למרוח אותו על השפתיים. 



מה שטוב בזה הוא שניתן לשלוט על כמות החומר שיוצא ע"י לחיצה על הטיובה.
הצבע עשיר ועמוק ובהנחה ראשונית המרקם קרמי ורטוב. לאחר כ15 דק' בערך מתקבע והגלוסיות נעלמת.
זאת אומרת שלאחר 15 דק' ניתן לשתות קפה מבלי לחשוש שכל הפיה תתעטר בליפסטיק צבעוני ביותר :)

דבר אחד יש לי לומר עליו: עמיד עמיד עמיד!
אני חושבת שניתן לסכם זאת בכך שהוא החזיק עליי מעמד ללא חידוש כלל כ-9 שעות שכללו אכילה ושתיה.
לאחר 12 שעות חלה דהייה קלה וחיננית באזור השפה הפנימית העליונה ולאחר כ14 שעות הגיע צורך להסיר. 
בכל הזמן הזה, הוא לא ייבש את השפתיים ואף לא גרם להתקלפות.
חשוב לציין שאין למוצר ריח משונה ולא נעים, המריחה אחידה והתוצאה מדהימה!

הגוון שבחרתי נקרא FIG והוא סגלגל ורוד שמתקבל מאוד טבעי ומחמיא ביותר!
לא יכולה לחשוב על מישהי שהגוון הזה לא יחמיא לה...


בסדרה קיימים גוונים נוספים וניתן לראות סווצ'ים של כולה על עור בהיר וכהה בלחיצה כאן

מחיר רשמי: 21$, 11.3 מ"ל.
לינק לרכישה ברשת - לחצי כאן 

Tarte: Lipstick Glamazon Pure Performance 12-Hour Lipstick - Playful

רכישתו של הדבר המופלא הזה התבצעה בטעות ולבסוף התגלה כאחד השפתונים הטובים ביותר שהיו לי!
באחת ההזמנות שלי מספורה, נכנסתי לעמוד ה - SALE ושיטטתי בין הדפים בכדי לראות אם יש משהו ששווה רכישה.
במקרה נתקלתי בשפתון הזה שעלה כ10$ בלבד ומשום מה החלטתי לוותר - רק שבטעות הוספתי אותו לסל במקום והוא הצטרף להזמנה. (Meant to be?)

כאשר החבילה הגיעה לארץ גיליתי את הטעות ובאחד הבקרים החלטתי לתת לו צ'אנס מכל הלב.
ליבי החסיר פעימה כאשר ראיתי איך הצבע מתקבל על השפתיים!
המריחה שלו קלה ונעימה מאוד, הרגשתי שהשפתיים שלי פשוט מתמסרות לו. 
הוא קרמי ביותר והצבע שלו פיגמנטי. יחד עם זאת, הוא מאוד טבעי ועדין.



בניגוד ל Too Faced, אין לו נטיה להתקבע ולאבד את ה"שיין", להפך, הוא נשאר קרמי, מה שיתרום לנו לראות אותו על דפנות כוס הקפה, על הביס בסנדוויץ' ועוד.
למי שזה מפריע, הייתי ממליצה לוותר. אני באופן אישי מוכנה לקבל את החיסרון היחידי הזה באהבה כיוון שכל השאר פשוט מושלם.
עמידותו נפלאה והוא דהה בחינניות מהממת להפליא רק לאחר כ9 שעות, הוא לא גרם ליובש בשפתיים והוא לא סובל מריח לא נעים. 

בסדרה קיימים גוונים נוספים וניתן לראות סווצ'ים של כולה בלחיצה כאן


מחיר רשמי: 16$, 2 גרם.
לינק לרכישה ברשת - לחצי כאן או כאן לרכישת כל הגוונים.
שימו לב: ללינק השני יש צורך בחברת שילוח

Bobbi Brown: Art Stick Crayon Rouge  - Bright Raspberry

העפרון מגיע מסדרה מהממת לשפתיים מבית בובי בראון שהושקה בתחילת השנה.
מדובר בעפרונות שפתיים שמנמנים מתחדדים שזכו לשם "Art Sticks" אשר מתפארים בסדרת צבעים ססגונית ועמידות מעולה.

כאשר המוצר הושק רכשתי צבע אחד כדי לבדוק את איכות המוצר ואם הוא מופיע בפוסט זה, אני מניחה שאתן מבינות לבד מה אני חושבת עליו :)

ועכשיו בהרחבה: 
העפרון השמנמן (אפשר לקרוא לו צ'אבי?) מגיע יחד עם מחדד תואם - גאוני!
החומר מאוד קרמי ונמרח בקלות על השפתיים. בזכות צורת העיפרון, מאוד קל לשרטט איתו את גבולות השפה ולהגיע לתוצאה מעולה.



הוא נשאר קרמי בדומה ל Tarte, המרקם שלו אחיד, הצבע עז ואפשר אפילו להבחין בגימור "רטוב".
הוא התגלה כעמיד מאוד עליי, נטול ריח וקל מאוד לשימוש ולנשיאה!
החיסרון היחידי שלו מבחינתי הוא הנטיה לייבש מעט את השפתיים, הרגשתי את זה בעיקר בסוף היום.
בהחלט לא מדובר במשהו אקוטי שאי אפשר לטפל בו עם תכשיר לחות לשפתיים לקראת שינה.
מי שסובלת מיובש חמור, אולי תרצה לחשוב פעמיים.

בסדרה קיימים גוונים נוספים וניתן לראות סווצ'ים של כולה בלחיצה כאן


מחיר רשמי: 26$, 5.5 גרם.
לינק לרכישה ברשת - לחצי כאן (יש צורך בחברת שילוח)
שימו לב: נמכר בחנויות הרשת בארץ 


THE BOLD & THE BEAUTIFUL


Hourglass: Opaque Rouge Liquid Lipstick - Ballet


יחד עם טירוף הסמקים והפודרות של חברת אאורגלס, הגיעו גם השפתונים הנוזליים, הייתכן שלא אנסה?

המימדים של החמודון יחסית קטנים והוא קל לנשיאה, כמו כן, אפשר לומר שהוא עמיד והאפליקטור שלו דיי נוח.
מצד שני, החומר מרגיש קצת דביק על השפתיים במריחה והפיזור שלו מייגע.
בשכבה אחת לא מקבלים אטימות מלאה של צבע ולרוב יש צורך לעבור עם שכבה שניה.
הבעיה היחידה היא שאם מורחים יותר מדיי, החומר מתייבש במהירות על השפתיים וחלקיקי צבע מתחילים להתפורר מה שמשאיר חורי מסננת לא חינניים. (FAIL!)

אני חייבת לציין שהוא מאוד אכזב, כפי שנאמר, כגודל הציפייה כך גודל האכזבה...
אני מתכוונת לנסות גוון נוסף בסדרה כדי לנסות להבין אם מדובר בבעיה של הגוון או של הפורמולה.


כרגע הוא מומלץ לשימוש של משתמשות מנוסות בלבד.



בסדרה קיימים גוונים נוספים וניתן לראות סווצ'ים של כולה בלחיצה כאן



מחיר רשמי: 28$, 2.8 גרם.
לינק לרכישה ברשת - לחצי כאן (יש צורך בחברת שילוח)

KAT VON D: Everlasting Liquid Lipstick - Berlin


הגענו לגולת הכותרת.

כבר חודשים שאני מהללת את השפתון הנוזלי של KVD בכל מקום אפשרי. 

מאז שהתנסיתי בו בארה"ב, הבנתי מה עומד לפניי, אך עדיין לא ברור לי עד הסוף מה שבה אותי במיוחד:
העמידות, הצבעים ההורסים, המרקם... אולי זה בכלל האריזה? 
יכול להיות שזה שילוב של הכל יחד.

מדובר במוצר השפתיים העמיד ביותר שיש לי אשר מגיע באריזה דמוית גלוס. מטעה ביותר אך כל קשר בין מוצר זה לגלוס מקרי לחלוטין!

זהו שפתון נוזלי אשר מתקבע בשניות והופך את גימורו למאט וכשמו כן הוא - Everlasting!
הוא מחזיק שעות ללא כל קושי ולא נמרח על כל מיני דברים שפוגשים את השפתיים שלנו במשך היום.

מספיקה שכבה אחת בכדי לקבל את הכיסוי ההולם והפיגמנטי שאנחנו כ"כ אוהבים!
הוא לא מתקלף, לא מייבש, אין לו ריח בעייתי והוא פשוט מושלם. קעקוע לשפתיים :)

הבעיה היחידה שלי איתו היא האפליקטור. קשה מאוד לדייק איתו וזה קצת בעייתי במיוחד שמדובר בחומר כ"כ עמיד שמתייבש בשניות.

צריך קצת פרקטיקה אבל זה לא משהו שימנע בעדי להשתמש במוצר המדהים הזה!


מחיר רשמי: 19$, 6.24 גרם.
לינק לרכישה ברשת - לחצי כאן (יש צורך בחברת שילוח)

אשמח לשמוע, האם יצא לכן להתנסות מאחד המוצרים שבפוסט? אם לא, במי הייתן הכי רוצות להתנסות?

*******************************************************
אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להירשם לעידכונים במייל בתיבת FOLLOW BY EMAIL בצד ימין על העמוד בכדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!
מחכה לראותכם :)
*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד






12 comments:

  1. חלום שלי לנסות את קאט וון די ושלל מוצריה,מבאס אותי נורא שהיא נמכרת רק בארה"ב או אוסטרליה

    ReplyDelete
    Replies
    1. מבינה אותך לגמרי! חבל שהם לא זמינים, לפחות באתר ששולח ישירות לארץ...
      האיכות מעולה!!! ממליצה בחום אם יצא לך לבקר שם מתישהו :)

      Delete
  2. אנחנו חולקות אהבה משותפת :-)

    ReplyDelete
  3. איזה כיף שחזרת לפרסם פוסטים!
    הארט סטיק בהחלט מחייב ביקור בבובי בראון :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. הארט סטיק בהחלט על תקן חובה!
      מחכה לשמוע ;)

      Delete
  4. איזה כיף לקרוא פוסט שלך על הבוקר :)

    ReplyDelete
  5. בלוג מעולה!! אני מאוד אוהבת שאת נצמדת לנושא ונותנת את המובחרים שלך לכל קטגוריה כזו זה ממש עוזר לאנשים כמוני למצוא את עצמם בכל שלל המוצרים .. כמובן נהניתי

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! ממש כיף לשמוע שזה מועיל ועוזר!
      מוזמנת לכאן תמיד :)

      Delete
  6. ה"מלטד" והשפתון של קאט וון די נכנסו לוויש ליסט שלי ממזמן, עכשיו הם בטוח יישארו שם עד שארכוש.. :)

    ReplyDelete
  7. את מהממת!!!
    גם אני פתחתי בלוג חדש לפני כמה ימים... רציתי להזמין אותך לקרוא ולאמר לי מה דעתך!
    אני לגמרי חדשה בתחום וממש רוצה להצליח :) זה ממש ירגש אותי אם תכנסי ותכתבי לי דעה!
    תודה ♥
    http://lovemakeup101.blogspot.co.il/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...