Friday, July 11, 2014

Sweet Smells





ניחוח נדיר של ריחות משכרים עטף אותי בזמן הצילומים של הפוסט הצבעוני הזה.
תאוות הריחות נמצאת על גבול החשק לאכול אותם, לרחרח או אפילו סתם לשבת בחיקם ולהרגע, בעיקר בימים מתוחים האלה.

סביר להניח שניחשתם נכון מהתמונה, היום נדבר על BATH AND BODY WORKS.
לפני שנתחיל, הרשו לי לקצר ומעתה אפנה אליהם כ- BBW. היו צריכים לחשוב על זה לפני המצאת השם הארוך ובלתי קליט בעליל!

נפצח בלספר כמה מילים על החברה...



החברה נוסדה במדינת אוהיו, ארה"ב בשנת 1990. במהלך השנים התרחבה ופתחה סניפים בכל רחבי ארה"ב וקנדה.
החברה ידועה בגין קרמי וחמאות הגוף הנפלאים שלה, ג'לי רחצה ססגוניים שמעניקים תחושת מסיבה במקלחת, בישום נפלא בריחות אהובים, מיסטים מרעננים לגוף, נרות ריחניים ועוד.

הכרתי את החברה בנסיעה הראשונה שלי לארה"ב.
בעודי מטיילת באחד הקניונים, הרגשתי לפתע ריח מאוד חזק שמשך אותי לכיוונו תוך כדי שהוא גורם לי לתהות מי אופה מאפה קינמון באמצע הקניון. הארומה הייתה חזקה, מתקתקה, ספק קינמון ספק פרחים.
לא לקח יותר מדיי זמן עד שזיהיתי את מקור הריח שהלך והתעצם בעודי צועדת עד שנכנסתי לחנות והתגלה לעיניי המחזה המרנין.
הצבעוניות, הריחות הנפלאים והגיוון המדהים של המוצרים גרם לי לבלות שם שעתיים תמימות שבסופם כבר לא ידעתי איזה ריח הוא הפייבוריט, הכל הפך לתערובת ריחנית ומתוקה שגרמה לי לרחרח את עצמי כל הדרך חזרה למלון.

עם השנים, האהבה למותג הלכה והתעצמה ומצאתי את עצמי מבלה שם כמעט בכל נסיעת עבודה וחוזרת עם שלל מכובד.
למותג יש מס' ניחוחות קבועים שנחשבים כ"ניחוחות הבית": (באנגלית: Signature Collection)

בתמונה הבאה ניתן לזהות חלק מהפופולריים שבהם:


הריחות האהובים עליי ביותר מ-BBW הם:

מי שמכירה אותי כבר יודעת שהניחוח האהוב עליי ביותר הוא ה - Sweet Pea. (בעברית: אפונה ריחנית)
אך חלילה וחס חסה, לא מדובר באפונה!
הכוונה היא לצמח ה"טופח הריחני". מדובר בצמח עונתי מטפס. פריחתו מקסימה, צבעונית וריחנית מאוד, כמו הניחוח המושלם הזה ש BBW בחרו להשתמש בו כליין הדגל שלהם.

כך נראת האפונה הריחנית :) בשיא פריחתה:


*מהמם*

אז אחרי שהבהרנו שאני לא אוהבת להתבשם בניחוחות אפונה, אפשר להמשיך הלאה.

בזמן החגים האמריקאים (לקראת דצמבר) הרשת יוצאת בליין מוצרים מוגבל שמתאים לתקופה. בדר"כ הם נעלמים מהחנויות מאוד מהר. במקרה הזה נכון מאוד לומר: מצמצת, פספסת :)
כל ריח הופך לקאלט שלאחר מכן נמכר במחירים מופקעים באיביי, אז אם אהבתם - כדאי לאגור!

מקריאה בפורומים וברחבי הרשת שמתי לב שיש בלבול בנוגע לאריזות של המותג.
ובכן, כדאי לציין בהזדמנות זאת שלאחרונה החברה יצאה במיתוג חדש אשר במהלכו עיטרה את האריזות בעיצוב מחודש, מודרני ומושך.

מימין: העיצוב הישן, משמאל: החדש.



ועכשיו לתכלס - מה הם באמת שווים?

אז ללא עיכובים נוספים, אתחיל ואדגום את המוצרים שברשותי.


מיני ג'ל אלכוהול לחיטוי הידיים - Pocket Bac Hand Sanitizer



המוצר הזה נמצא אצלי הכי הרבה בשימוש, הוא קטנטן וחמוד ובכך תמיד מוצא את עצמו משתחל לתיק(ים) שלי.
אני מתביישת לומר אך הריחות המדהימים רק מגבירים את החשק לחטא כל היום את הידיים, גם כשאין צורך!
בניגוד לג'ל חיוטי אחרים שניסיתי, הריח של אלו נשאר לאורך זמן והוא לא מייבש את הידיים.
אחד קטנטן כזה בשימוש יומיומי מחזיק לי כשבועיים. לא צריך להיסחף עם החומר, מספיק ממש מעט כדי לקבל את התוצאה הרצויה - חיטוי (למקרה ששכחנו :)) וניחוח נעים בכפות ידינו הענוגות.

עצה ידידותית: לא להיות אמיצים לבחור ריחות בלתי מזוהים ו"מיוחדים" בלי לדגום אותם קודם.
קניתי אחד של דלעת מתובלת על עיוור תחת השפעת ה- Thanksgiving ובשימוש הראשון תקפה אותי חלחלה. זה היה מ-ז-ע-ז-ע-!
אז חשוב לומר, לא להתלהב מכל ניחוח רק כי זה BBW, יש גם סרחים :)
והכי חשוב לזכור - ריחות זה עניין של טעם.



אז למוצר הקטנטן והנפלא יש גם גרסא בגודל מלא שפשוט לא נגמרת! יש לי את הבקבוק בערך שנה והוא לא נגמר עדיין.
אז אמנם אני לא משתמשת כבדה כיוון שיש לי את הקטנטנים שמשמשים אותי ביום-יום, אבל הוא בהחלט שווה, במיוחד כיוון שמחיר 5 קטנים שווה למחיר אחד גדול ויש בו הרבה יותר חומר. אמנם אי אפשר לשים אותו בתיק, אבל הוא נפלא לשולחן במשרד.
מאז שקניתי אותו בשנה שעברה, הספיקה לצאת הגרסא בעיצוב המחודש שכבר מחכה לי :)
ואם אתם שואלים אותי, במקרה הספציפי הזה, אני מעדיפה את העיצוב הישן, ללא סיבה מיוחדת.

מחיר הג'ל קטן הוא 1.75$ אך המבצע של 5 ב- 5$ שווה וכדאי לנצלו.
מחיר הג'ל הגדול 5$.

באדי מיסט או בעברית צחה: מי גוף  - Fragrance Mist


נתקלתי בהמון אנשים שחושבים שמי גוף זה מוצר מיותר. זה לא בושם, זה לא קרם, זה לא דאודורנט, אז מה זה?
ובכן, עד לפני שהשתמשתי במוצר גם אני נמניתי בין האנשים האלה ולא הבנתי מה המים האלה אמורים לעשות. לא פעם קיבלתי אותם באריזות מתנה ליום הולדת והשימוש שלהם היה קבוע מראש - מטהר אוויר :)

הכל השתנה לאחר שנחשפתי לגרסת מי הגוף של BBW.
למרות שבהתחלה, לאחר שרכשתי את הבקבוק הראשון, אני זוכרת שהתחבטתי מתי אני אמורה להשתמש בו, איפה להשפריץ ובאילו נסיבות. (קשה להיות אישה!)
עם הזמן נוכחתי לדעת שהאושר הכי גדול הוא להשתמש בו לאחר המקלחת. לאחר הייבוש ומריחת חמאות / קרמי גוף (באותו ריח שלא תהיה מסיבת ריחות מחניקים) אני מרססת על עצמי את המים האלו וזה מרענן וכייפי.
הריח נשאר, אבל חשוב לזכור שזה לא בושם, אז לא להשתמש בזה במקום, האפקט הגדול ביותר הוא תחושת רעננות וניקיון, בעיקר בתקופת הקיץ.
ריסוס מי הגוף הפכו לטקס קבוע בשבילי לאחר המקלחת. אפילו נטשתי את קרמי הגוף כיוון שלא אהבתי את העובדה שהריחות מתנגשים, כבודו של כל אחד מונח במקומו :)
לא מזמן הגיע לי משלוח של ניחוחות מושלמים, קיציים ומתקתקים, ביניהם Sweet Pea הקבוע שלי.
אין מאושרת ממני כרגע! 

מחיר המיסט: 14$, 236 מ"ל.

קרם ידיים - Nourishing Hand Cream


ניסיתי המון קרמי ידיים בחיי ואני מתכוונת לזה. זה בעיקר בגלל העובדה שיש לי את הידיים היבשות ביותר ביקום.
בחורף היובש מגיע לרמות הקשות ביותר מלווה בסדקים מציקים. עור הידיים שלי מתקמט ונראה מבוגר כב-20 שנים ממה שהוא באמת.
אני לא אבוא ואכתוב שהקרם הזה הציל את חיי וידיי כי זה לא באמת המקרה, הקרם אינו קרם טיפולי.
למרות זאת, הוא מאוד נעים ולחותי, הוא נספג מאוד מהר ומקל על הצריבה של היובש.
הוא מריח נ-פ-ל-א ונשאר לאורך זמן. חמאת השיאה שבתוכו בהחלט מורגשת וההרגשה בידיים קטיפתית לאורך זמן מבלי להיות שומנית ודביקה.
אני ממליצה עליו בחום, תמיד יש לי אחד בתיק. (וסטוק של 10 בארון :) בעיקר בגלל שהם פשוט נגמרים מהר!
לוקח לי שבועיים לסיים אחד וזה בהחלט מהיר לקרם ידיים.

מחיר קרם הידיים: 5$, 59 מ"ל.

נרות ריחניים - Scented Candles


בתמונה: נרות  Mason Jar

הנרות בעיניי הן גולת הכותרת.
פתיחת מכסה של נר בודד מאפשרת לעולם שלם של ריחות לעטוף אותי ואף מספקת את מנת המתיקות היומית, תלוי בניחוח :)
אין זה סוד שאני מטורפת על הנרות האלו. הם דלוקים אצלי בכל שעות היממה ובכל עונות השנה.
בימי החורף הקרירים אני נוטה להשתמש בריחות כבדים ומתוקים יותר כגון: עוגיות, מרשמלו, סוכר חום וכו'.
הריח ממלא את האף, ממלא את הלב ומעניק תחושת חום מלטפת.
המלצות לניחוחות לחורף:   Dolce ,Warm Vanilla Sugar, Gelato, Cinnamon Sugared Doughnut, Leaves

בימי הקיץ הלוהטים, אני נוטה להדליק את הריחות עם הניחוחות הפירותיים, פרחוניים או פרשיים שמעניקים תחושת רעננות.
המלצות לניחוחות קיץ:  Watermelon Lemonade, Japanese Cherry Blossom,
Eucalyptus Mint, Carribien Escape, Tiki Beach

אין ספק, מדובר בהנאה צרופה. הבית כולו מתמלא באוירה ענוגה שנותנת תחושה נעימה של בית עם ריח שגורם לרצות להתרפס על הספה ולנמנם... (רק שימו לב שהנר במקום בטוח :)

לנרות של BBW יש מס' גדלים:

1. Mini  - עבור 10-15שעות, 36 גרם, 4.5$
2. Small - עבור 20-30 שעות, 113 גרם, 10$
3. Mason Jar -  עבור 30-40 שעות, 170 גרם, 12.5$
4. 3 Wick Candle - עבור 25-40 שעות, 411 גרם, 22.5$



בתמונה: אמא נר, אבא נר ובייבי נר :)
לצורך המחשה: 3 Wick Candle הם הגדולים בתמונה והקטן הוא ה- Mini.

יש המון מבצעים על מגוון המוצרים, לדוגמא 1+1 (קיים כרגע באתר - יום כתיבת הפוסט), קנה 2 קבל 1 חינם או קנה 3 קבל 2 חינם וכו'.
החברה מאוד מפנקת במתנות ומבצעים משתלמים באתר וגם בחנויות. שווה להירשם ל Newsletter שלהם ולהתעדכן על בסיס יומי לפני שרוכשים!

דבר חשוב שכדאי מאוד לציין לנוסעים לחו"ל - משקל הנרות דיי כבד ועלול לתפוס מקום נכבד וגם ישפיע על משקל המזוודה. לכן, כדאי מאוד לחשב את המקום מראש ואף לשקול למקם אותם בכבודת היד. (שביר + כבד שילוב קטלני :) למי שתוהה, אין בעיה להעלות אותם למטוס.

לתושבי הארץ שלא מתכננים גיחה לארה"ב או קנדה בעתיד הקרוב, קיימת אפשרות להזמין את המוצרים מהאתר הרשמי בשימוש כרטיס אשראי בינלאומי ואף פייפל ישראלי אך רק לכתובת אמריקאית.
לצורך העניין, ניתן להשתמש בחברת שילוח או לשלוח לבני משפחה / חברים בתפוצות.
עקב המשקל הכבד עלויות המשלוח דרך חברת שילוח גבוהות בדואר אוירי, לכן אני ממליצה בחום להזמין במשלוח ימי שנאמד בכחצי מחיר ולוקח בערך 40 ימי עסקים להגיע.
אף אחד לא מת מכמה נרות וקרמים שיגיעו באיחור :) ולא, אל דאגה, זה לא מתקלקל.

אפרופו הזמנות: כן, אני סאקרית של שטויות ולכן בהזמנה האחרונה מהם נשברתי ורכשתי את החמדמודים הבאים:



תוהים במה מדובר ואיך זה קשור ל BBW? 

הביטו כאן:

מחזיק מפתחות למיני אלכו-ג'ל - Pocket Bac Holder


זהו מחזיק מפתחות לתיק שמחזיק את ג'ל החיטוי הקטנטן.  Can it get any better ???
הו כן! שטויות בהמוניכן, סעו אליי בבקשה. 

מה שלא רואים בתמונה זה שאפשר ללחוץ על כל אחד מהמחזיקים והם מהבהבים באורות צבעוניים.
כן, הוכחתי שאני אוהבת פיצ'פקעס מעל כל ספק. אבל תודו שזה חמוד!

ובנימה אופטימית זו, אלך להתפנק ולהרגע עם נר אהוב...



מאחלת ימים שקטים ורגועים יותר לכולנו...



*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד







4 comments:

  1. הכי פינוק!
    וממש עשית לי חשק להדליק איזה נר שירגיע את האווירה המלחיצה השורה עכשיו במחוזותינו.
    הנרות הקטנים ממש חמודים אבל הרבה יותר פרקטי זה הגדולים.
    ואני אוהבת את קרם הגוף Wild Honeysuckle של Bath & Body Works.

    ReplyDelete
    Replies
    1. מסכימה איתך שהנרות גדולים הרבה יותר פרקטים, מה שכן, המייסון ג'ר דיי משתלם כמו הגדולים. הוא מחזיק להרבה זמן יחסית ו2 עולים בערך כמו אחד גדול.
      לא יצא לי להריח את ה Wild Honeysuckle! מטרה לנסיעה הבאה :)

      Delete
  2. אחלה פוסט! תודה רבה אהבתי ביותר
    תוכלי לפרט קצת יותר איך עושים שילוח דרך הים או האוויר? לא יצא להתנסות בזה עדיין..
    תודה מראש,
    דניאל

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה רבה! :)
      אנסה להסביר בקצרה - צריך להירשם באתר של חברת שילוח, לקבל מהם כתובת אמריקאית ואז בעת ביצוע ההזמנה באתר האמריקאי, להכניס את הכתובת שחברת השילוח נתנה לך למשלוח.
      לאחר מכן כשהחבילה מגיעה למחסנים שלהם הם שולחים לך מייל כמה יעלה לך המשלוח בים או באוויר ואת בוחרת.
      בדרך כלל משלוח ימי זול יותר כי לוקח בערך 40 ימי עסקים. מעל 75$ משלמים תוספת 18% מע"מ אז כדאי לא לעבור את הסכום הזה.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...