Tuesday, July 29, 2014

Summer Téint


קיץ!

שמש, ים, בריכה, גלידה ושיזוף הורס! התגעגענו?
כנראה שלא כולם... כי אני בין אלו שלא יכולים לשכוח שהקיץ במדינתנו הוא גם חם, לח ודביק...

עד לפני כמה שנים זו הייתה התקופה היחידה בשנה שהדבר האחרון שהייתי רוצה זה למרוח שכבת מייקאפ שתגרום לי להרגיש כאילו יצאתי מסאונה באמצע אוגוסט.


אך לדאבוני האמת התבהרה אט אט והתחלתי להפנים שאין ברירה, אני חייבת מייקאפ לקיץ, הרי אי אפשר להסתובב ללא איפור במשך 3 חודשים. (בעיקר למען סובביי :)
אז מה עושים? הרי אי אפשר לשכוח את השכבות המקודשות: סרום, לחות, פריימר, קרם הגנה, מייקאפ... 
ויותר חשוב מזה, איך אפשר שלא לטפטף עם כל זה?
עם הרבה הירהורים בלב ושנאה עזה כלפי הלחות העוטפת אותנו יום יום, יצאתי למסע בעקבות המייקאפ המושלם לימות הקיץ וגיליתי חברות שונות מגוונות שמציעות לנו פתרונות טובים להתמודדות עם המצב המיוזע מבלי להפוך לעיסה :)


נתחיל עם בסיס מתאים. 
לא מזמן דיברנו על פריימרים ועל ייעודם. לא פחות חשוב היא ההתאמה שלהם למצב העור שלנו, בדיוק כמו במייקאפ. אין זה סוד שכדי שמייקאפ יחזיק מעמד לאורך זמן צריך שיהיה לו בסיס טוב. 
ככל שנשקיע יותר בבסיס התוצאות הסופיות יהיו הרבה יותר לשביעות רצוננו, בקיץ כאמור התוצאה העדיפה היא עמידות.

בפוסט זה נדון על השלב הבא לאחר התאמת פריימר הלוא הוא הנחת המייקאפ.
הגיע הזמן לצבוע! :)


הקלילים




מימין: גרנייה, דיור, בורז'ואה

בקטגוריה הזו בחרתי את 3 הכיסויים האהובים עליי. 
אז כן, שלושתם עם כיסוי קליל, לא מסכתי ואוורירי שניתן לבניה אם יש צורך בכיסוי קצת יותר גבוה. 
מתחת לכולם הייתי ממליצה למרוח קרם הגנה של SPF50 לפחות!
חשיפה ממושכת לשמש היוקדת עלולה להזיק לעור הפנים בצורה בלתי הפיכה, better be safe than sorry!


Garnier BB Cream Miracle Skin Perfector - Combination to Oily Skin
(לא יכלו לחשוב על משהו קצת יותר ארוך? :)
מי שמכיר אותי, יודעת כמה אני מעריצה את המוצר הגאוני הזה. 
אהבה בטיובה אני קוראת לו, מוצר יקר לליבי. 

הBB המדובר, שאגב מיועד במקור לעור מעורב, הצליח להפיל אותי מהרגליים ולהשאיר בצד הדרך שחקנים גדולים ומוערכים ממנו. (ע"ע גרלן). 
החל מהמחיר הנוח ועד הגימור המושלם שהוא מעניק, הוא מנצח בכל. 

נתחיל עם המרקם, הוא נוזלי לחלוטין. כאשר אתן פותחות את הפקק הנוזל מתחיל לזרום. 
לא להבהל, זה המרקם שלו וכך הוא אמור להראות. כדאי לתת לנוזל להתרכז על היד או על משטח קבוע שאתן מניחות / מערבבות עליו מייקאפים ואז לטבול את המברשת בחומר ולצאת לדרך בכיסוי פנינו הענוגות. 

התוצאה פשוט מדהימה - מרקם קליל שכמעט ולא מורגש על העור, כיסוי בינוני שמספק אותי בהחלט, גימור חי ובריא (לא זוהר!) וגוון שמתאים לי בדיוק. 
במוצר הספציפי הזה מצאתי שהתוצאה של המריחה עם האצבעות הייתה הרבה יותר יפה מאשר שימוש במברשת, לכן אני ממליצה עליו לעצלנים/ות :) 
בנוגע לעמידות, אני עם עור יבש יחסית והוא שורד עליי מעולה במשך 10 שעות ללא צורך בפידור. (הכצעקתה?)  
לבנות אשר ניחנו בעור שומני הייתי ממליצה לסיים את ההנחה עם קיבוע בעזרת פודרה סופחת שומן


***
מחיר רשמי: 17$, 40 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן 
שימו לב: נמכר ברשתות הפארם בארץ.
***


Bourjois - Healthy Mix Serum Foundation

המייקאפ הזה מאוד מזכיר לי את הביבי של גרנייה, ההבדל היחידי לדעתי הוא בכיסוי - בעזרת המייקאפ הזה הצלחתי להגיע לכיסוי גבוה יותר עם מעט חומר. 
המרקם שלו נוזלי גם כן, אם כי קצת יותר ג'לי שזה אמנם לא ממש כמו הגרנייה אבל מזכיר ביותר. 
יש לו ריח מעט פירותי ונעים (מכיל ויטמינים של פירות) שנעלם בהנחה וגם אותו היה לי יותר נוח להניח עם האצבעות. 
בנוסף לכך שהוא נטמע לי בצורה מושלמת בעור, הרגשתי שהוא ממש שומר לי על הלחות.
האזורים היבשים בעור לא התחילו "לצוף" "ולהשבר", והכל נשמר כשהיה בעת ההנחה. 
היתרון שלו לעומת הגרנייה הוא האפליקטור. מדובר פה בבקבוק לחיץ, שאגב מאוד סטרילי ונוח לשלוט בכמות החומר מה שבגרנייה לא ממש אפשרי. 
לא הצלחתי להבין אם האריזה שלו היא מזכוכית או לא, מה שכן הוא כבר נפל לי ולא נשבר. (כן, אני מוכשרת :)
השימוש בו מאוד נוח, נעים ומומלץ.
לדעתי פחות יתאים לבעלות עור שמן, גם עם פידור. יהיה מושלם עבור בעלות עור רגיל - יבש.

***
מחיר רשמי: 17$, 30 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן
שימו לב: נמכר ברשתות הפארם בארץ.
***


DIOR - Diorskin Airflash Spray Foundation
אני מודיעה מראש שאני כבר הולכת לדרדר אוכלוסיה קטנה לרכישת המוצר הזה, אז מי שאינה מעוניינת לבזבז כסף נוסף נא לדלג לאייטם הבא. 
רגע, בעצם הכל פה מדרדר... :) 

אז על מה כל המהומה?
מדובר במייקאפ מחודש של דיור שמגיע במרקם ספריי. 
למה מחודש? הוא כבר היה קיים, לא בתצורה מוצלחת למדיי ודיור העבירו אותו מתיחת פנים והוציאו אותו בגרסא מחודשת ומהוללת, לגמרי בצדק אגב.
מייקאפ בספריי? כן, קראתם נכון... מדובר בתרסיס מייקאפ שמונח באמצעות התזה. מישהו אמר איירבראש?
ובכן, איירפלאש בהחלט מתיימר לעשות עבודה דומה לאיירבראש ולדעתי הוא בהחלט שם.

הספריי מגיע במס' גוונים, כאשר הגוון שהתאמתי לעצמי הוא מס' 200. (אני מאפרת למי שלא ידעה ושאף דיילת לא תעצור אותי! ;)
אפשר להתיז את החומר ישירות על הפנים אבל אותי אישית זה קצת מלחיץ, אני מרגישה בחרדות יום העצמאות שהולך להכנס לי משהו לעין, לא תודה! :) 
אני מרססת את החומר על המברשת או לחלופין על גב היד שלי ואז מניחה על הפנים. 
במקרים בהם אני ממהרת וממש לא בא לי לוותר עליו, אני מרססת בנקודה מסוימת בפנים: בלחי או במצח ומשם מפזרת את החומר הלאה בעזרת המברשת לשאר אזורי הפנים.

עם המייקאפ הזה אני מרגישה שהפנים שלי עברו פוטושופ והעור נראה נהדר בלייב וגם בצילומים. 
הוא קליל, מתמזג נהדר עם העור, לא מרגישים שהוא קיים ועליי הוא עמיד בצורה יוצאת דופן! מרגישה שריססו אותי בספריי צבע שמסרב להעלם :)
דבר נוסף לא פחות חשוב, אני לא מרגישה צורך לפדר אותו. לדעתי עור שמן יצטרך פידור עם פודרה סופית שומן. 
אין מה לומר, זה מוצר מושלם מכל הבחינות ומומלץ לרכישה.
לצערי הרב הוא עדיין לא הגיע לחנויות בארץ ובשלב זה ניתן להשיג אותו בדיוטי פרי בארץ או ברשתות בחו"ל.
גונבה לאוזניי שמועה כי הוא עתיד להגיע ממש בקרוב, מחכה בסבלנות...


***
מחיר רשמי: 62$, 68 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן - באמצעות חברת שילוח
שימו לב: נכון לרגע זה, בארץ ניתן להשיג רק בדיוטי פרי.
***



העמידים




מימין: דיור, סיסלי

DIOR - Diorskin Forever Flawless Perfection Wear Makeup

אז גם פה דיור משחקים אותה ובגדול.
מדובר במייקאפ עמיד ביותר שמיועד גם לעור שומני, בעל כיסוי בינוני/גבוה עם מרקם קטיפתי שנותן מראה חי.
המרקם שלו סמיך יותר כיאה למייקאפ עם כיסוי יחסית גבוה ועמידות גבוהה (FOREVER :)
יש לו ריח מדהים של ורדים, ניחוח משכר שאופייני למוצרי דיור. הארומה נכנסת ישר לאף, עדינה, פרחונית ומרעננת. 
אין מה לומר, דיור מצליחים לשבות את ליבי פעם אחר פעם!
עליי באופן אישי המייקאפ מחזיק מעמד שעות ארוכות, בערך עד שאסיר אותו. על עור שומני הוא יחזיק מעמד עם פודרה סופחת וייתכנו מס' טאץ' אפים אפשריים אם מדובר בעור שומני במיוחד.
יתרון שכדאי לציין (או חסרון, תלוי איך מסתכלים על זה :) המייקאפ מכיל SPF25 שזה מכובד עבור מייקאפ.
אני אבחר להשתמש בו בימים שאני מבלה את מרבית הזמן בחוץ ואחפש כיסוי קצת יותר גבוה, מקובע ועמיד יותר.


***
מחיר רשמי: 49$, 30 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן 
שימו לב: נמכר ברשתות הפארם בארץ.
***


SISLEY - Phyto teint éclate

מייקאפ נוזלי מוצלח ביותר מבית סיסלי שמעניק כיסוי בינוני שניתן לבניה.
הוא עמיד ונטול שומן מה שהופך אותו לאידיאלי עבור בעלות עור מעורב-שומני.
למרות שאני בעלת עור יבש, הוא מתקבע עליי בצורה נפלאה, לא מדגיש יובש ומרגיש ממש כמו עור שני. יש לו ניחוח עדין ויוקרתי והמרקם והגימור שלו חלומי!
יחד עם זאת, המחיר שלו לא זול בכלל (!) הוא אחד המייקאפים הכי יקרים שנתקלתי בהם ושקיימים אצלי באוסף.
למרות זאת, בהתאמת צבע מושלמת הוא המייקאפ שיושב עליי הכי יפה, טבעי ועמיד כך שאני לא מסוגלת לוותר עליו.

דבר מאוד חשוב שכדאי לדעת לגבי המייקאפ הזה הוא שהוא נוטה להתחמצן ולשנות מעט את צבעו לאחר מס' דקות על העור, לכן לדעתי זו חובה לנסות דוגמית של צבע אידיאלי לפני רכישה, למרוח ולהסתובב מס' שעות כדי לוודא שהחימצון שלו לא משנה את הגוון שלו למשהו שהוא מאוד לא גוון העור שלך.
כך תחסכי עוגמת נפש וכמה מאות שקלים...


***
מחיר רשמי: 119$, 30 מ"ל.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן 
שימו לב: נמכר ברשתות הפארם בארץ.
***


קז'ואלס




מימין: בובי בראון, מאק


Bobbi Brown - Skin Foundation Stick

MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation

מדובר בשילוב מנצח, במיוחד לימי הקיץ! אלו המוצרים שאני משתמשת בהם בפועל מדיי יום.

בתחילת הדרך פיתחתי יחסי אהבה שנאה עם המייקאפ סטיק של בובי בראון שהתבטאו בניסויים שונים על העור בשילובים עם חומרים נוספים.
הכל כשל עד שניסיתי אותו יחד עם ה Studio Fix של מאק - שילוב משמיים!

אני מתחילה במריחה של הסטיק בנקודות אסטרטגיות בפניי - מצח, לחיים, סנטר, אזור השפה עליונה. (כמובן לאחר מריחת פריימר מתאים)
אני נמנעת מהנחה ישירה של החומר על האף כי נוכחתי לדעת שהסטיק לא יושב שם בצורה מוצלחת.
לאחר מכן, מערבבת את החומר על כל שטח הפנים בעזרת מברשת מתאימה שדואגת לפזר את כל החומר וליצור כיסוי קל.
אני נותנת לחומר להתקבע בערך דקה או שתיים ואז בעזרת מברשת קבוקי צפופה מניחה את ה Studio Fix.
למי שאינה מכירה, מדובר במייקאפ פודרה, מה שבעצם אומר שזו פודרה מאוד דחוסה שנותנת כיסוי גבוה.
היא אינה קמחית, משתלבת נהדר עם העור ונותנת כיסוי מעולה!
השילוב של השניים הוא אחד הדברים הטובים שקרו לי בשנים האחרונות בתחום האיפור וזה בהחלט לא משהו שאני הולכת לפרק בקרוב.

העמידות נפלאה, גם לאחר 10 שעות הכל עומד במקום ונראה כאילו עכשיו התאפרתי.
מה שכן, לדעתי זה יעבוד עבור עור יבש - רגיל בלבד, עור שמן יזיע דיי מהר לדעתי.



***
MAC - Studio Fix Powder Plus Foundation
מחיר רשמי: 27$, 15 גרם. מחיר בארץ בחנויות הרשת: 184 ש"ח.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן 
שימו לב: נמכר בחנויות הרשת בארץ.

Bobbi Brown - Skin Foundation Stick
מחיר רשמי: 44$, 9 גרם. מחיר בארץ בחנויות הרשת: 200 ש"ח.
לינק למוצר באתר הרשמי - לחצי כאן
לינק לאתר ששולח לארץ - לחצי כאן  - באמצעות חברת שילוח
שימו לב: נמכר בחנויות הרשת בארץ.
***

עד כאן דיבורי צבע להיום :) 
יום חמים, נעים ושקט לכולם...

אשמח לדעת, מה מכסה את פניכן בימים חמים אלו? גם המלצות שאינן בפוסט זה יתקבלו בברכה :)

*******************************************************

אם אהבתם את מה שקראתם, תוכלו להרשם לעידכונים במייל כדי להיות הראשונים לדעת כאשר פוסט חדש יוצא לאור!
כדי לשמור על קשר תוכלו להירשם לעמוד שלי בפייסבוק על ידי לחיצת LIKE. 
שם יחכו לכם עדכונים שוטפים על מה חדש בעולם האיפור, שיתופים, לינקים מעניינים, מבצעים, הנחות ברשת ועוד!

מחכה לראותכם :)

*** המוצרים המוצגים בבלוג זה נרכשו בכספי לשימושי האישי בלבד







6 comments:

  1. יופי של פוסט!
    הגרנייה לעור שמן הוא מהמוצלחים ללא ספק, הכי תמורה למחיר.
    האיירפלאש של דיור היסטרי, אני משתמשת במס' 300 כי פחות מזה אני ארגיש לבנה (כמו שאני באמת...LOL). אני עוד מחפשת את צורת ההנחה האולטימטיבית איתו. לשים על גב היד זה לא מבזבז לך חומר במקרה שלו? עם איזו מברשת את משתמשת? בכל מקרה, יקח עוד כמה חודשים עד שיגיע לארץ.
    השילוב של הסטיק עם הסטודיו פיקס נשמע עמיד בהחלט אבל זה לא יוצר מראה כבד/עשוי מדי? מייק אפ על מייקאפ כזה. אני מאוד אוהבת את הסטיק, הגרסה החדשה גם עם קצת יותר כיסוי לדעתי, אני רק מפדרת קליל לקיבוע.

    וחוץ מזה הרקע לתמונות ממש מדליק :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. את צודקת, ההנחה על היד מבזבזת לי את החומר, לכן אני מעדיפה להמנע מלעשות את זה, הבעיה שאני חרדתית שיכנס לי ספריי לעיניים... LOL
      בזמן האחרון אני דובקת בשיטה של לרסס בלחי ומשם לפזר את החומר.
      אני משתמשת במברשת של ספורה מס' 55 מסדרת הפרו שהיא מיועדת לאייבראש והיא מעולה למייקאפ הזה!
      בנוגע לשילוב של הסטיק עם הפודרה, גם אני חשבתי שזה יהיה עמוס וכבד, אבל ממש הופתעתי מכמה זה לא.
      כמובן שאני לא מעמיסה כמויות של סטודיו פיקס, אלא 1-2 שכבות, גם ככה יש לו כיסוי מכובד, יוצא לי מהמם ואני מאוד אוהבת את השילוב ביניהם!
      בנוגע לרקע - תודה יקירתי, אבל זה לא הרקע אלא המצלמה! (או הצלמת) חיחהחוווו y-)

      Delete
    2. אני ממשיכה לנסות את כל השיטות עם הדיור, נראה מה יהיה.
      יש עוד מברשות מומלצות של ספורה? לא חשבתי לנסות אותן בכלל.

      בא-רור הצלמת!! :)

      Delete
    3. יש המון מברשות של ספורה שאני אוהבת, האמת שהן ממש מוצלחות!
      למשל:
      Pro Visionary Face Blender Brush #134
      Pro Visionary Precise Natural Powder Brush #121
      Pro Angled Blush Brush #49
      האיכות שלהן לא נופלת מאחרות יקרות וטובות......... הופתעתי לטובה

      Delete
  2. אני נמנעת ממייקאפים ביום יום ובכלל, לא אוהבת תחושה של משהו על הפנים. הביבי של גרנייה בהחלט מוצר מוצלח למרות שאני מוצאת שהוא מתחמצן עם הזמן וכבר לא מתאים לצבע עור.

    ReplyDelete
    Replies
    1. יש לך עור מושלם, לא פלא! :D
      לא הרגשתי בהתחמצנות של הגרנייה, אבל אם כבר בגזרת הדראג הבורז'ואה פשוט מדהים!!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...